۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۷۷۶۴۵
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

دولت توجه جدی به فرهنگ داشته باشد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام تقی زاده، گفت: دولت باید به امر فرهنگ توجه جدی کند چرا که فرهنگ مهم ترین دغدغه رهبر معظم انقلاب است و دولت نمی تواند نسبت به این مسأله بی تفاوت باشد.
حجت الاسلام حسين تقي زاده، رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، جلسه هم اندیشی مشاور وزیر کشور در امور هماهنگی روحانیت و ائمه جمعه و جماعت ظهر امروز با حضور علما، روحانیون، طلاب و مدیران مدارس علمیه آذربایجان شرقی در تالار استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.


در این دیدار حجت الاسلام حسین تقی زاده، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان سوالی، گفت: علت نامه رییس جمهور به مجلس در خصوص تعویق قانون امر به معروف و نهی از منکر چیست؟ در صورتی که اگر این قانون اجرا می شد دست متولیان فرهنگی باز می شد و شاهد برکات فراوانی در امر فرهنگ می شدیم.


وی بیان کرد: از آن روزی که دولت مردان در راس کار آمده اند علی رغم توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که نقد باید منصفانه باشد، متاسفانه اکثر انتقاداتی که به دولت قبل مطرح کرده اند، منصفانه نبوده است.


حجت الاسلام تقی زاده خاطرنشان کرد: انتقادات غیر منصفانه به ضرر کشور تمام خواهد شد و اگر این روند ادامه پیدا کند شاهد دوقطبی شدن جامعه خواهیم بود.


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: دولت باید به امر فرهنگ توجه جدی کند چرا که مهم ترین دغدغه مقام معظم رهبری است و دولت نمی تواند نسبت به این مسأله بی تفاوت باشد.


وی در پایاان گفت: امیدواریم دولت محترم با توجه کردن به فرامین مقام معظم رهبری زمینه رشد و شکوفایی کشور در عرصه های مختلف را رقم بزند./853/پ202/ب4

ارسال نظرات