۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۲۷۸۰۷۳

هشدار عالم بحرینی نسبت به توهین نظام آل‎خلیفه به انقلابیان

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهر دراز بحرین با محکومیت حادثه تروریستی منطقه ستره، از ظهور ادبیات توهین از سوی نظام نسبت به انقلابیان پس از این حادثه هشدار داد.
صنقور


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد صنقور سخنران نماز جمعه این هفته منطقه دراز بحرین بر عادلانه بودن خواسته‌های ملت بحرین تاکید کرد و
 گفت: خواسته‌های مردم بحرین خواسته‌هایی عادلانه است که علاوه بر دین اسلام، تمام عاقلان جهان با هر فکر و عقیده‌ا آن را تایید می کنند.

 

وی استفاده از ابزار و روش مسالمت آمیز در تحقق مطالبات مردم را امری ضروری دانست و افزود: خشونت، با دین مردم بحرین و ارزش‌های آنان فاصله دارد و مردم از ارزش‌هایی که بدان ایمان دارند لحظه ای دست نخواهند کشید حتی اگر شرایط بسیار سخت شود.

 

امام جمعه شهر دراز بحرین با اشاره به دیدگاه علما در نفی خشونت و استفاده از روش‌های مسالمت آمیز در تحصیل خواسته‌های مردمی خاطر نشان کرد: خشونت تنها خشونت به همراه دارد و علاوه بر تشدید بحران، دستیابی به راهی مناسب برای حل مشکلات را با سختی مواجه می کند.

 

حجت الاسلام صنقور نسبت به عواقب خطرناک استفاده از خشونت در حل مسائل سیاسی هشدار داد و تصریح کرد: خشونت به صلاح کشور و مردم آن نبوده و بحرین را با بحران مواجه می کند.

 

وی از خائن دانستن انقلابیان به شدت انتقاد کرد و اظهار داشت: این حادثه از سوی نهادهای انقلابی محکوم است اما محکومیت آن به معنی توجیه رفتار آل خلیفه در تعدی به حقوق شهروندان و در تنگنا قرار دادن آنان نیست./981/ب901/د

ارسال نظرات