۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۲۷۸۲۲۶
معاون پارلمانی وزارت ارشاد اسلامی خواستار شد؛

همکاری مدیران استانی برای تحقق رشد اقتصادی و فرهنگی

خبرگزاری رسا ـ معاون پارلمانی و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هماهنگی مدیران استانی با مدیران فرهنگی برای رشد اقتصادی و فرهنگی استان لازم است.
دکتر نوش آبادي

به گزارش خبرگزاری رسا، حسین نوش‌آبادی، معاون پارلمانی و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم که در سالن شهید آوینی این اداره برگزار شد، با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی بسیاری در طول سال در سراسر کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: برگزاری جشنواره امام رضا (ع) یکی از این برنامه‌ها است.

 

وی افزود: جشنواره امام رضا (ع) در سالروز میلاد حضرت معصومه (س) آغاز می‌شود که این جشنواره در 200 نقطه از جهان برگزار خواهد شد و 500 نفر از بزرگان حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها از داوران این جشنواره خواهند بود.

 

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه قم مرکز جهان تشیع است گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم می‌تواند در راستای خدمت به اهالی فرهنگ از وجود مراجع تقلید و حوزه علمیه استفاده کند.

 

نوش‌آبادی تصریح کرد: در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از وجود طلاب و اساتید حوزه علمیه استفاده می‌شود تا به نوعی بتوانیم از این پشتوانه علمی و فقهی در راستای فعالیت‌هایمان استفاده و بهره‌مند شویم.

 

وی با اشاره به انتظارات مدیران فرهنگی از مسؤولان حوزوی گفت: امیدواریم مدیران حوزوی مانند گذشته یاری‌دهنده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشند تا به این وسیله بتوانیم در جنگ نابرابر فرهنگی با دشمنان پیروز شویم

 

معاون پارلمانی و حقوقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌هایی که در استان می‌توان از آن استفاده کرد، استفاده از ظرفیت اقتصادی و فرهنگی است و در این خصوص شهرک چاپ و نشر در قم ساخته شده است./840/د102/ی

ارسال نظرات