۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۲۷۹۸۰۰
به مناسبت سالروز شهادت امام صادق؛

طلاب حوزه علمیه زنجان در قالب دسته‌جات سینه‌زنی به عزاداری می‌پردازند

خبرگزاری رسا ـ دسته عزاداری طلاب حوزه علمیه زنجان به مناسبت سالروز شهادت رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) مانند سنوات گذشته با حضور علما، طلاب، روحانیان، مسؤولان استانی و مردم ولایتمدار زنجان برگزار می شود.
دسته عزاداري طلاب و روحانيان در روز شهادت امام صادق(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، مراسم دسته عزاداری طلاب حوزه های علمیه زنجان امروز به مناسبت سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) مانند سنوات گذشته با حضور گسترده علما، طلاب، روحانیان، مسؤولان استانی و مردم ولایتمدار زنجان برگزار می شود.

 

بنابر این گزارش؛ هر ساله با فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) شاگردان مکتب ایشان که به نام حوزه علمیه شهرت یافته اند؛ در زنجان مراسم حزن و اندوه و سوگواری برگزار کرده و با همکاری دیگر نهادهای مذهبی دسته عزاداری و در کل مراسمی در خور شأن آن امام همام (ع) برپا می کنند.

 

امسال نیز بنابر اعلام مسؤولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان این دسته و مراسم عزاداری امروز به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) برگزار می‌شود که البته یک تغییر نسبت به برنامه های سال گذشته ایجاد شده و آن اتحاد حوزه علمیه امام صادق (ع) و مدرسه علمیه سطح عالی سید زنجان در برگزاری این مراسم عزاداری است که سال های گذشته به صورت متفرقه برگزار می شد./949/ت303/ح

ارسال نظرات