۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۲۸۰۰۲۴
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد خبر داد؛

پذیریش بیش از 30 طلبه در سال تحصیلی جدید

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از پذیرش بیش از 30 طلبه نو ورود در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در صورت وجود امکانات آموزشی می توان ظرفیت پذیرش را افزایش داد.
 مدارس علميه خواهران

سیده حکیمه صدری، مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 130 طلبه در پایه های یک تا پنج دروس حوزوی را فرا می‌گیرند.

 

وی با بیان این که تعداد شرکت کنندگان در مصاحبه ورودی مدرسه علمیه فاطمیه(س) دو برابر ظرفیت پذیرش بوده است، افزود: ظرفیت پذیرش این مدرسه بین 30 تا 35 نفر است و براساس اعلام نتایج مصاحبه از سوی قم طلاب پذیرفته می شوند.

 

 

صدری در ادامه با بیان این که 20 نفر از اساتید بومی و غیر بومی در این مدرسه علمیه فعالیت می کنند، اظهار داشت: حضور اساتید توانمند در این مدرسه در موفقیت طلاب سهم بسزایی دارد.

 

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) در خرم آباد با اشاره به کیفیت فضای آموزشی در مدارس علمیه استان ابراز امیدواری کرد که حضور خیران در این بخش موجب ارتقای فضای آموزشی مدارس علمیه شود.

 

وی با اشاره به استقبال داوطلبان از مدارس علمیه خاطرنشان کرد: در صورت وجود امکانات آموزشی می توان ظرفیت پذیرش را افزایش داد.

 

صدری با بیان این که در راستای برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه حضوری تلاش می شود افرادی که توانایی لازم را دارند در مدارس جذب شوند، اظهار داشت: خوشبختانه طلاب مدرسه علمیه فاطمیه(س) افرادی توانمند و کوشا هستند.

 

وی با بیان این‌که درخواست صدور مجوز برای فعالیت این مدرسه علمیه در سطح سه داده شده است، افزود: پس از گذشت مدت زمان زیادی، متأسفانه در این زمینه از سوی مسؤولان پاسخی دریافت نشده است.

 

گفتنی است، مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، از سال 1376، در زمینی به مساحت 300 متر مربع  و در 3 طبقه آموزشی مشغول فعالیت است./9459/ت303/ح

ارسال نظرات