۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۸۰۳۱۶
امام جمعه عجب شیر:

قوت درونی و انسجام ملی عامل اقتدار کشور است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام شربیانی تحقق شعار سال را عامل ترقی و پیشرفت کشور دانست و گفت: توجه به درون همراه با انسجام درونی عامل اقتدار و ترقی کشور است.
حجت الاسلام محمود شربياني، امام جمعه عجب‌شير

حجت الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه عجب شیر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار داشت: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب شعار سال را از روی حکمت و آینده نگری نسبت به مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی کشور و جهان مطرح کردند.

 

وی توجه و عمل به شعار امسال را یک وظیفه شرعی دانست و خاطرنشان کرد: در جهت تحقق شعار امسال، همدلی و همزبانی گام های مؤثری تا کنون برداشته نشده است، بنابراین لازم است تمام ارگان های مسؤول در این زمینه تلاش بیشتری را داشته باشند.

 

امام جمعه عجب شیر تحقق شعار سال را عامل ترقی و پیشرفت کشور دانست و ابراز داشت: نه تنها در این باره مسؤولان موظفند، تمامی اقشار جامعه نیز موظفند و باید در راه تحقق این شعار تمام تلاش خود را مبذول دارند.

 

وی رسیدن به اهداف عالیه نظام اسلامی را در گرو وحدت و انسجام داخلی دانست و خاطرنشان کرد: از هم گسیختگی و نبود یکپارچگی دورنی نتیجه‌ای جزء ضعف کشور و به تحلیل رفتن نیروهای فکری و عملیاتی نخواهد داشت. 

 

حجت الاسلام شربیانی اقتدار و عزت کشور را در برابر قوای خارجی و دشمنان میهن اسلامی را در تقویت درونی کشور عنوان کرد و اظهار داشت: حتی حل مشکلات اقتصادی کشور متکی به توجه به درون و رفع موانع تولید است.


وی در ادامه یکی از مهم‌ترین برکات تحقق شعار سال را حرکت منسجم در مسیر اقتصاد مقاومتی و شکست تحریم‌های ظالمانه دشمنان دانست و افزود: اگر مردم، دولت را از خود بداند و دولتمردان ملت را ولی نعمت خود، به یقین همه در جهت تحقق مصالح ملی حرکت خواهند کرد.

 

امام جمعه عجب شیر تصریح کرد: با توجه به تأکید رهبر انقلاب بر مسائل اقتصادی، باید تلاش کنیم مصرف کننده ایرانی به کالاهای داخلی اقبال داشته باشد، دولت نیز با بهره گیری از همدلی و همزبانی می تواند در زمینه مقابله با تحریم‌ها، رشد و توسعه کشور، عزت و غرور ملی، توسعه علمی و فرهنگی و اقتدار کشور تلاش کند./854/ت302/ح

ارسال نظرات