۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۸۲۷۴۶

انتصاب رییس جدید مؤسسه بوستان کتاب

خبرگزاری رسا ـ ریاست محترم دفتر تبلیغات اسلامی در طی حکمی انصاری را به ریاست مؤسسه بوستان کتاب منصوب کرد.
 محمدباقر انصاري رييس مؤسسه بوستان کتاب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جلسه معارفه رییس جدید بوستان کتاب، در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد و طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی، آقای محمدباقر انصاری به سمت ریاست مؤسسه بوستان کتاب منصوب شد.

 

مهدی محدثی ضمن اعلام این خبر گفت: در جلسه تودیع و معارفه ای که روز گذشته با حضور مدیران و مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی و موسسه بوستان کتاب در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی، واقع در خیابان معلم برگزار شد، از زحمات حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در طول مدت خدمت ایشان تقدیر به عمل آمد و سپس طی حکمی از سوی دکتر احمد واعظی، ریاست دفتر تبلیغات اسلامی، جناب آقای محمدباقر انصاری به عنوان رئیس جدید موسسه بوستان کتاب معرفی گردید.

 

وی در ادامه تصریح کرد: در جلسه روز گذشته، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین گزارشی مبسوط از عملکرد بوستان کتاب، تولیدات، افتخارات و آثار برگزیده این موسسه ارائه داد و موفقیت و افتخارات بوستان کتاب را در زمینه نشر فرهنگ مکتوب اسلامی، مرهون تلاش همه مسئولین وهمکاران این مؤسسه دانست.

 

محدثی افزود: در ادامه این جلسه، محمدباقر انصاری، نشر و گسترش فرهنگ ناب و معارف اهل بیت را کاری حساس و درخور دقت شمرد و در چشم اندازی، برنامه های آتی خود را در پیشبرد اهداف متعالی این موسسه ترسیم کرد./998/د102/ق 

منبع: بوستان کتاب

ارسال نظرات