۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۲۸۲۸۱۴

کتاب سبک زندگی رضوی در مشهد رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ در حاشیه نشست «سبک زندگی اسلامی، همدلی و هم زبانی» در مشهد از کتاب سبک زندگی رضوی رونمایی شد.
کتاب سبک زندگي رضوي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در حاشیه نشست علمی «سبک زندگی اسلامی، همدلی و هم زبانی» که امروز در تالار شیخ طبرسی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، از کتاب سبک زندگی رضوی با حضور آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مولوی شرف الدین جامی الاحمدی امام جمعه تربت جام و حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار رییس همایش و مدیر عامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رونمایی شد.

 

کتاب سبک زندگی رضوی با داشتن 302 صفحه شامل 11 مقاله علمی برگزیده همایش ملی سبک زندگی رضوی است که «واکاوی سبک آموزش در سیره رضوی، سبک زندگی اسلامی؛ چیستی، قلمرو، نقش یابی سیره رضوی»، «مبانی و اصول سبک زندگی رضوی از منظر قرآن و معارف رضوی»، «مؤلفه های مفهومی تربیت دینی و روش های متناسب با آن در سبک زندگی امام رضا علیه السلام»، «استفاده از روش های قرآنی در سیره تبلیغی امام رضا علیه السلام» و «سبک زندگی رضوی و راهکارهای مقابله با طلاق» از جمله عناوین آن ها است.

 

«شناسایی و تحلیل ابعاد و مؤلفه های خداباوری سبک زندگی معنوی در آموزه های رضوی»، «مبانی کیفیت تعامل با ساحت جسمی انسان و نقش آن در ارتقای سبک زندگی دینی»، «نقش ایمان به خدا و آثار آن در ایجاد آرامش روانی در سخنان امام رضا علیه السلام»، «بررسی نقش «رضا» به قضای الهی در سبک زندگی رضوی» و«فهم نادرست از مفهوم امامت و مؤلفه های آن، مانع تحقق سبک زندگی رضوی» از دیگر مقالات به چاپ رسیده در این کتاب است.

 

کتاب سبک زندگی رضوی از دستاوردهای بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با شمارگان هزار نسخه در قطع وزیری در سال 1393 به چاپ رسیده است و به بهای 120هزار ریال در بازار کتاب عرضه می شود.

 

علاقه مندان به تهیه کتاب این می توانند به فروشگاه های کتاب بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی و یا به آدرس اینترنتی  www.islamic-rf.netمراجه کنند.

 

گفتنی است، بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی با بیش از 30 سال سابقه در حوزه پژوهش و بهرمندی از محققان و پژوهشگران برجسته از فاخرترین مؤسسات جمهوری اسلامی ایران است که تاکون 13 میلیون کتاب از سوی این مؤسسه به چاپ رسیده است./1308/پ202/ق

ارسال نظرات