۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۸۳۲۰۲
برگرفته از سخنان امام رضا؛

کتاب «پا به پای آفتاب» منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت کتاب «پا به پای آفتاب» برگرفته از سخنان گهربار امام رضا(ع) منتشر و بین زائران توزیع شد.
آستان قدس رضوي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد گفت: دوستی با اهل بیت گوهری است که هیچ کالایی با آن برابری نمی‌کند و این دوستی راهی به سوی خداوند متعال است.

 

وی ادامه داد: خداوند در قرآن امامان را سرمشق زندگانی بشر معرفی کرده و از همگان خواسته  است تا با بهره‌گیری از سیره آنان کمال عبودیت و اطاعت از خدای یگانه را تجربه کنند و این کتاب بر آن است با نگاهی به سخنان گهربار امام رضا(ع) جلوه‌های ارتباط با اهل بیت(ع) را روشن‌تر سازد.

 

وی افزود: کتاب پا به پای آفتاب (In step with the sun) کتابی با موضوع بزرگان دین در کلام رضوی است که با نگاهی به سخنان گهربار امام رضا(ع) جلوه‌‌های ارتباط با اهل بیت(ع) را روشن‌‌تر کرده است.

 

هاشمی نژاد بیان کرد: این کتاب به سفارش مدیریت زائران غیرایرانی و با همکاری موسسه مشاوره جوانان آستان قدس رضوی به انگلیسی ترجمه شده و با شمارگان 3 هزار نسخه به چاپ رسیده است.

 

مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی گفت: تولیدات این اداره در سه محور قرآن، اهل بیت(ع) با محوریت حضرت رضا(ع) و انقلاب اسلامی است که به 25 زبان تألیف، ترجمه، تدوین و گردآوری می‌شود.

 

هاشمی‌نژاد یادآور شد: با توجه به تشرف گسترده زائران و دلدادگان حضرت رضا(ع) از نقاط مختلف دنیا به حرم مطهر رضوی، بخش تولید کتاب و محصولات فرهنگی اداره ارتباطات اسلامی زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی کتاب‌‌های مختلفی را ویژه زائران انگلیسی زبان تهیه و تولید کرده است./1308/د102/ب4

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات