۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۲۸۳۸۷۲
امام جمعه زابل:

ملت، رصدکننده فعالیت‌ دولتمردان هستند

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام کیخا با بیان اینکه مردم، حمایت از دولت را وظیفه خود می‌دانند، گفت: مردم رصدکننده تیزبین فعالیت دولتمردان بوده، در مطالبه‌گری خود بسیار جدی هستند و تمام فعالیت‌های مسؤولان را زیر ذره‌بین دارند.
کيخا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام علی اکبر کیخا، امام جمعه زابل در خطبه های نماز جمعه این هفته زابل با تبریک ولادت امام رضا(ع)، گفت: در هفته گذشته، ایام دهه کرامت را داشتیم و از جمله توفیقاتی که در این ایام نصیب مردم سیستان شد، حضور کاروان خدام آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک حرم امام رضا (ع) بود.


امام جمعه زابل در ادامه با اشاره به سالروز مبارزه با تروریسم، بیان کرد: منافقان در 8 شهریور سال 1360 دشمنی و عجز خود را در مقابل نظام اسلامی نشان دادند و با انفجار دفتر نخست وزیری، شهیدان رجایی و محمد جواد باهنر را به شهادت رساندند.


وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب با حمایت استکبار جهانی که در رأس آنان امریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارند سال‌هاست که نظام اسلامی را مورد هجمه قرار داده و بزرگان زیادی از جمله شهید بهشتی، شهیدان رجایی و باهنر و شهید مطهری را از ملت ایران گرفته‌اند.


حجت‌الاسلام کیخا افزود: علت دشمنی استکبارگران این است که در زمان طاغوت، ایران میدان تاخت و تاز آنان بود و به راحتی سرمایه‌های ملی ما را تاراج می‌کردند، اما ظهور انقلاب اسلامی دست بیگانگان را قطع کرد.


وی در ادامه با اشاره به هفته دولت و تشکر از دولتمردان، بیان کرد: ما همیشه شاهد زحمات عزیزان در بخش‌های مختلف هستیم و امیدواریم با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به این استان، مسؤولان نگاه ویژه‌تری داشته باشند.


امام جمعه زابل عنوان کرد: مردم ما حمایت از دولت را وظیفه خود می‌دانند و در عین حال، رصدکننده تیزبین فعالیت دولتمردان بوده، در مطالبه‌گری خود بسیار جدی هستند و تمام فعالیت‌های مسؤولان را زیر ذره‌بین دارند.


امام جمعه زابل در پایان با بیان اینکه در مورد تالاب هامون باید ورود جدی‌تری داشته باشیم، افزود: مردم ما و کارشناسان معتقدند که آبگیری و ذخیره آب در چاه نیمه چهارم اشتباه است؛ ما از استاندار و معاونان وی می‌خواهیم پیرامون همین موضوع کارگروهی را تشکیل دهند و حرف ما هم این است که هامون را قدم به قدم احیا کنیم./831/پ202/ب4

ارسال نظرات