۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۲۸۳۸۹۰

پیام تسلیت آیت الله کعبی در پی شهادت شهید مدافع حرم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت احمد حیاری، شهید مدافع حرم به دست گروه تروریستی داعش در سوریه پیام تسلیتی صادر کرد
آيت الله کعبي

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی شهادت دلاور مرد رشید اسلام احمد حیاری، شهید مدافع حرم به دست گروه تروریستی داعش در سوریه پیام تسلیتی صادر کرد.

 

متن پیام آیت الله کعبی، استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی یا ایها الذین امنوا اذا لقیتم فئه فاثبتوا و اذکروا الله کثیرا لعلکم تفلحون

فرمانده گردان امام حسین (ع) شهرستان شوش سروان پاسدار مرحوم احمد حیاری به خیل شهیدان پیوست. جبهه مدافعان حرم در این دوران، جبهه ایمان و تقوی و شرف و مردانگی و جبهه مقاومت و ایستادگی و جبهه اتکای به قدرت الهی جبهه فلاح و رستگاری و اطاعت از خدا و رسول و اولی الامر است.

 

خط اول جهاد فی سبیل الله در برابر کفر و نفاق است، میدان رزم مدافعان حرم، جبهه مقابله با آمریکا و صهیونیسم و مزدوان جهانی آنان و میدان معامله با خدا و میدان فوز عظیم است. شهید مجاهد پاسدار سرافراز احمد حیاری در میدان بزرگ وظیفه شناسی با رادمردی و صلابت و استواری و راستی به عهد الهی عمل کرد.

 

قهرمان شهید سعید و پیشگام راست قامت جاوید گردید، شهادت این مرد بزرگ خدایی را به عموم ملت بزرگ ایران و مردم ولایت مدار و شهید پرور استان خوزستان و مردم شهرایمان و تمدن و فرزانگی شهر دانیال نبی شوش قهرمان، بستگان، دوستان، پاسداران، همرزمان و خانواده شهید تبریک و تسلیت عرض می نمایم و برای کلیه داغدیده گان صبر جمیل واجر جزیل مسألت می نمایم.

 

برای آن مرحوم غفران و رحمت و رضوان الهی و حشر با اولیای اطهر محمد وال محمد خواهانم. ازخداوند متعال مسألت می نمایم در تدوام راه شهیدان با دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت (ع) و در مسیر امام و رهبری و حفظ نظام اسلامی و خدمت صادقانه به مردم عزیزمان به دولت و ملت توفیق بیشتر عنایت نماید بمنه وکرمه.

 

الاقل عباس کعبی

نماینده مردم شریف خوزستان در مجلس خبرگان

گفتنی است، پاسدار احمد حیاری فرمانده گردان امام حسین (ع) شوش در لازقیه سوریه به دست تروریست های تکفیری داعش به درجه رفیع شهادت نائل شد./9453/د101/ب4

ارسال نظرات