۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۸۴۷۹۸

کمال خطیب خواستار بازداشت فروشندگان املاک به صهیونیست‎ها شد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی 48 از تشکیلات خودگردان خواست فلسطینیانی را که در فروش املاک و مستغلات به ویژه در قدس اشغالی به شهرک نشینان تندرو صهیونیست دست دارند، بازداشت کند.
کمال الخطيب

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کمال خطیب نایب رییس جنبش اسلامی در اراضی اشغالی 48 امروز سه شنبه در گفت وگو با الرساله نت اظهار داشت که فروش املاک و مستغلات فلسطینیان به شهرک نشینان تندرو یهودی اخیرا به طرز قابل ملاحظه ای افزایش یافته است، علاوه بر اینکه شهرک نشینان خود نیز با توسل به زور بخش های زیادی از املاک فلسطینیان را به تصرف خود درآورده اند.

 

خطیب اشاره کرد: تشکیلات خودگردان باید تمامی کسانی را که در فروش املاک فلسطینیان به صهیونیست ها دست دارند، بازداشت کرده و پای میز محاکمه بکشاند زیرا این اقدام خطرناک موجودیت فلسطینیان در اراضی اشغالی را به خطر می اندازد.

 

وی تصریح کرد: دشمن صهیونیستی از طریق خرید املاک و مستغلات فلسطینیان به ویژه در شهر قدس اشغالی و اطراف مسجدالاقصی قصد کوچاندن فلسطینیان و تخلیه کامل این شهر از وجود فلسطینیان را دارد تا بتواند به راحتی طرح های شوم و جنایتکارانه خود در این شهر را به اجرا گذاشته و سیطره کامل آن را بدست گیرد.

 

شهرک نشینان صهیونیست بامداد امروز سه شنبه منزلی فلسطینی در محله بطن الهوی در شهرک سلوان واقع در جنوب مسجد مبارک الاقصی را به تصرف خود درآوردند.

 

دشمن صهیونیستی از نخستین روزهایی که قدس را در سال 1967 به اشغال خود درآورد، همواره به دنبال ایجاد تغییراتی ریشه ای در ساختار و بافت این شهر بوده تا بتواند آن را از شهری فلسطینی به شهری یهودی تبدیل کند و در همین راستا مجموعه اقدامات و سیاست هایی را در پیش گرفته است از جمله خرید املاک و مستغلات فلسطینیانی که در خارج به سر می برند، مصادره املاک عمومی، ساخت شهرک های صهیونیست نشین در مرکز شهر و جداسازی مناطق عربی و فلسطینی نشین در قدس اشغالی از دیگر بخش های فلسطین./982/ب101/د

ارسال نظرات