۱۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
کد خبر: ۲۸۵۴۱۰
دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان:

لبنان به بستری برای شکل‎گیری انقلاب درونی مبدل شده است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان هشدار داد که سرکوب معترضان دامنه اعتراضات را به سمت آشوب سوق می‎دهد و این همان خواسته دشمن است.
شيخ زهير الجعيد دبير کل جبهه عمل اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ زهیر الجعید، دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان در سخنانی به بحرانی شدن اوضاع دراین کشور اشاره کرد و گفت: مشکلات معیشتی در کنار مسائل اجتماعی و کاهش سطح خدمات شهری دست به دست هم داده است لبنان به بستری برای شکل گیری یک انقلاب درونی تبدیل شود.

 

وی افزود: مسؤولانی که از جایگاه خود در کشور سوء استفاده و نسبت به رسیدگی به مشکلات مردم اهمال می کنند باید بدانند که مردم هوشیار لبنان این کوتاهی را نمی پذیرند و با توسعه دامنه اعتراضات برای تحقق خواسته های مشروع خود تلاش می کنند.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: امروز لبنان به تغییر و اصلاحات نیاز دارد و مسؤولان باید پای درد دل مردم نشسته و برای رفع دشواری‌های زندگی آنان تلاش کنند.

 

دبیرکل جبهه عمل اسلامی لبنان خاطر نشان کرد: سرکوب معترضان مردمی نه تنها راه به جایی نمی برد، بلکه کشور را در کانون هرج و مرج قرار می دهد و این دقیقا همان خواسته دشمنان لبنان است.

 

وی در پایان از مردم لبنان خواست که با خویشتنداری اعتراضات خود را در قالب مسالمت آمیز مطرح کنند و نگذارند که فضای متشنج کشور به بستری برای سوء استفاده افراد نفوذی دشمن مبدل شود./1321/ب901/د


ارسال نظرات