۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۲۸۵۴۷۰

دو چالش بزرگ ارتش صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ سازمان اطلاعات میدانی ارتش صهیونیستی اعلام کرد که ارتش در حال حاضر با دو چالش بزرگ در کرانه باختری و نوار غزه مواجه است و سعی در مقابله با آنها را دارد.
ارتش صهيونيستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، کوهین، از افسران بلند پایه ارتش صهیونیستی تصریح کرد که دو چالش بزرگ ارتش صهیونیستی در حال حاضر، جاده شماره "443" در کرانه باختری و لباس های مبارزان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی "حماس" است که شباهت زیادی به لباس های نظامیان صهیونیستی دارد.

 

کوهین خاطر نشان کرد که چالش مربوط به جاده شماره 443 حوادث اخیر روی داده علیه شهرک نشینان و نظامیان صهیونیستی که عملیات های حمله با سلاح سرد و پرتاب سنگ از جمله آنهاست.

 

وی افزود: ارتش صهیونیستی به منظور سیطره کامل بر این جاده شمار زیادی از نظامیان خود را در آنجا مستقر کرده است.

 

این افسر ارتش صهیونیستی تاکید کرد که ارتش به زودی از بالون های نظارت بر خودروها در این منطقه استفاده خواهد کرد و این مساله به ما اجازه می دهد که اوضاع این منطقه را لحظه به لحظه زیر نظر داشته باشیم.

 

وی افزود: ارتش همچنین خودروهایی تحویل گرفته است که مجهز به سیستم های هشدار و کنترل از راه دور هستند و قدرت کنترل اوضاع در جاده شماره 433 را دارند.

 

کوهین درباره چالش دوم سازمان اطلاعات میدانی ارتش صهیونیستی نیز اظهار داشت که استفاده مبارزان گردان های قسام از لباس های مشابه لباس نظامیان صهیونیستی باعث می شود که کار شناسایی و تشخیص آنها از نظامیان صهیونیستی در جنگ های آتی سخت شود.

 

وی تصریح کرد که بزرگترین مشکلات در مناطق مسکونی روی می دهد و مبارزان قسام با لباس های نظامی مشابه لباس نظامیان صهیونیستی، ارتش صهیونیستی را در تشخیص خود با مشکل مواجه می کنند و این همان مساله‎ای است که در جریان جنگ سال 2014 غزه نیز روی داد./994/ب102/د

ارسال نظرات