۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۲۸۵۵۵۷

ادامه هجمه علیه فیلم محمد رسول الله به بهانه به تصویر کشیدن چهره پیامبر

خبرگزاری رسا ـ یکی از رهبران سلفی مصر به بهانه به تصویر کشیدن چهره حضرت محمد(ص) به هجمه علیه این فیلم پرداخت.
سامح عبدالحميد حموده از رهبران سلفي مصر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سامح عبدالحمید حموده از رهبران سلفی مصر، با موضع گیری نسبت به فیلم محمد رسول الله (ص)، هدف از پخش این فیلم را تغییر عقیده مسلمانان توصیف کرد.

 

عبدالحمید حموده گفت: ایران با تولید فیلم محمد رسول الله (ص) علاوه بر توهین به مقام انبیا و پیامبر، به جنگ با کشورهای اسلامی رفته و هدف از پخش این فیلم تغییر عقیده مسلمانان منطقه است.

 

حموده مدعی شد: ایران به عنوان کشوری شیعه که در آن به صحابه توهین می شود، فیلمی از پیامبر ساخته است. اهل تسنن فیلمی که پیامبر را به تصویر می کشد، هیچگاه نخواهد پذیرفت.

 

وی با اشاره به بیانیه پایانی هشتمین دوره مجمع اسلامی خاطر نشان کرد: این بیانیه بر تحریم تصویرسازی از پیامبر اکرم (ص)، انبیا، پیامبران و صحابه و نیز وجوب پرهیز از تجسم بخشیدن به انبیا تاکید می کند.

 

هجمه سلفی گرایان علیه فیلم محمد رسول الله(ص) در حالی ادامه دارد که اهل تسنن معتدل همواره به ستایش این فیلم پرداخته و هجمه را تنها ناشی از ایرانی بودن این اثر توصیف می کنند.

 

اعتراض اصلی آنان علیه به تصویر کشیدن حضرت محمد(ص) است، در حالی که هیچگاه چهره ای از پیامبر در این فیلم به تصویر کشیده نشده است./981/ب902/د

ارسال نظرات