۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۲۸۵۷۶۰
فعال سیاسی بحرینی:

متجاوزان بحرینی علیه یمنی‎ها مزدورند

خبرگزاری رسا ـ فعال سیاسی بحرینی اعلام کرد که بحرینی های شرکت کننده در جنگ علیه یمن، مزدور هستند و ارتباطی با مردم بحرین ندارند.
پادشاه عربستان به همراه سربازان متجاوز به يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حسن الستری از فعالان سیاسی بحرین با اشاره به اینکه متجاوزان بحرینی شرکت کننده در تجاوزگری علیه یمن بحرینی نیستند بلکه مزدورانی قاتل هستند، تاکید کرد که این مزدوران شریک متجاوزان و ظالمان علیه ملت بحرین و یمن هستند.

 

 الستری افزود: هدف رژیم آل خلیفه از مشارکت در جنگ علیه یمن به سرکردگی عربستان سعودی این است که بر جنایت هایی که علیه ملت بحرین مرتکب پوشش سیاسی ایجاد کند و علت این جنایت ها علیه این مردم نیز خواسته های مشروع مردم در رسیدن به آزادی، دمکراسی و تعیین سرنوشت خودشان است.

 

الستری در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: رژیم های حوزه خلیج فارس از نیاز مزدوران آسیایی و پاکستانی بهره برداری می کنند و آنها را در امور نظامی و برای قتل و کشتارمخالفان دمکراسی خواه در یمن به کار می گیرند.

 

الستری تاکید کرد: این مزدوران قاتلان ملت یمن هستند و آنها نماینده مردم بحرین نیستند بلکه شرکای ظالمانی هستند که ملت بحرین نیز از ظلم و ستم آنها به دور نیستند.

 

وی به ملت یمن به علت مقاومت در برابر اشغالگری رژیم عربستان سعودی درود فرستاد و ادامه داد که ملت یمن برای نابود کردن دیکتاتوری و برپایی نظام دمکراسی و عادل تاکید می کنند./981/ب102/د

ارسال نظرات