۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۲۸۶۴۵۰
حجت الاسلام ذوالنور در نشست مجمع اصولگرایان قم:

جریان اصلاحات دنبال شخصیت سازی است/ برجام نباید وارونه تبیین شود

خبرگزاری رسا ـ جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: متاسفانه اعضای تیم مذاکره کننده، برجام را به نوعی وارونه نقل می کنند و به گونه ای برخورد می کنند که منتقدان همنوای با رژیم غاصب اسراییل هستند.
حجت الاسلام ذوالنوري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور عصر سه شنبه در نشست مجمع اصولگرایان استان قم، با بیان این که در برجام عبور از خطوط قرمز داشتیم و در حقیقت کفی از خطوط قرمز ما حفظ شده است نه سقف آن، اظهار کرد: خود آقایان تیم مذاکره کننده هم به این موضوع اقرار دارند که کفی از خطوط قرمز در برجام حفظ شده است ولی فرق، این است که این آقایان با حریت و آزادگی نمی گویند ما زورمان را زدیم و همین بدست مان رسیده است.


وی ادامه داد: متاسفانه برخی از آقایان برجام را به نوعی وارونه نقل و به گونه ای برخورد می کنند که منتقدان همنوای با اسراییل هستند، آقای عراقچی چنان در یکی از جلسات کمیسیون برجام داد می زد که ای کاش این دادها را در مذاکرات و سر غربی ها هم می زدند؛ ما در مذاکرات چیزی جز نرمش ندیدیم.


جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتظار این است که تیم مذاکره با خودی ها نرم باشند و در میز مذاکرات جدی و محکم، نه این که این مساله بر عکس باشد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز جریان اصلاحات بشدت دچار یک نوع رخوت، ثلمه و یک وضعیت نابهنجار از نظر محوریت و رهبری هستند، تصریح کرد: البته این جریان از گذشته هم چنین حالتی را داشته است، در یک مقطعی خاتمی برای آنها فرشته نجاتی شد و این وضعیت را مقداری تسکین داد، ولی امروز آقای خاتمی این برد را ندارد و آنها دچار فقدان رهبری هستند؛ موسوی خوئینی ها و آقای عارف نیز نمی توانند این نقش را به خوبی ایفا کنند.

 

حجت الاسلام ذوالنور اضافه کرد: بزرگ شدن آقای عارف بشدت برخی از اصلاح طلبان را نگران می کند، آقای خاتمی خیال می کند با تقویت عارف سکان اصلاح طلبان از دست وی گرفته خواهد شد.


جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این جریان آقای هاشمی را برای وصل شدن انتخاب کردند ولی بحث خانواده و اتهاماتی که در خانواده وی وجود دارد مانع بزرگی بر سر این راه است.


وی با بیان این که اصلاح طلبان احساس می کنند روی دیوار آقای هاشمی که می خواهند یادگاری بنویسند، مخدوش است و اتهامات دیگری روی آن نوشته شده است، اظهار کرد: لذا دست شان از نظر لیدر و رهبر خالی است، به همین دلیل
 دنبال چهره سازی و شخصیت سازی هستند تا در بزنگاه های لازم برای مقاصد خود استفاده کنند. /858/پ201/ج

ارسال نظرات