۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۲۸۶۶۵۱

کاروان ردای بهشتی عازم مشهد مقدس شد

خبرگزاری رسا ـ کاروان زیارتی «ردای بهشتی» ویژه طلاب مععم سال 93 و 94 بعد از ظهر امروز از مقابل مدرسه علمیه ولی‌عصر(عج) تبریز سفر خود را آغاز کرد.
رداي بهشتي رداي بهشتي رداي بهشتي رداي بهشتي رداي بهشتي رداي بهشتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، کاروان «ردای بهشتی» مخصوص طلاب تازه معمم سال 93 و 94 به همراه خانواده های آن ها بعد از ظهر امروز در سفری شش روزه عازم مشهد مقدس شدند، این سفر در حقیقت هدیه‌ تلبس طلاب و تشویق خانواده های آن ها می باشد.

 

این کاروان با حضور 152 نفر از طلاب تازه معمم در قالب 57 خانواده با همکاری معاونت تهذیب حوزه های علمیه و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی در قالب دو اتوبوس سفر خود را آغاز کرد.

 

حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی، در حاشیه این سفر معنوی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا درتبریز، ابراز داشت: از جمله اهداف این سفر معنوی افزایش شناخت طلاب و خانواده های آن های از جایگاه و شئون لباس روحانیت است.

 

وی ضمن تشریح برنامه های این اردو، تصریح کرد: ویژه طلاب و خانواده های آن ها برنامه هایی برای آشنایی بیشتر با جایگاه و شئون لباس روحانیت و ذی این لباس در نظر گرفته شده است تا خانواده های طلاب نیز شناخت بیشتری داشته باشند.

 

وی ابراز داشت: هزینه سفر بر عهده خود طلاب بود که با تلاش مرکز خدمات این هزینه نیز از طلاب دریافت نشد، این سفر از 19 تا 22 در هتل ولایت مشهد خواهد بود و سه روز چهار شب به طول خواهد انجامید، و هدایایی نیز برای طلاب در نظر گرفته شده است.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر جایگاه و ارزش لباس روحانیت، تصریح کرد: این اردو در راستای اجرای برنامه های فرهنگی معاونت فرهنگی مرکز خدمات حوزه های علمیه و آموزش های دینی و شناخت اهمیت این لباس می باشد. /854/203/ب3

ارسال نظرات