۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۲۸۶۷۰۴
به همت آستان مقدس سومین حرم اهل‌بیت؛

نهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی عشق کتاب در حال برگزاری است

خبرگزاری رسا ـ نهمین دوره مسابقات کتاب‌خوانی«عشق کتاب» به همت‌ آستان مقدس سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام با معرفی کتاب«شاهرخ، حر انقلاب اسلامی» در حال برگزاری است.
نهمين دوره مسابقات عشق کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، نهمین دوره مسابقات کتاب‌خوانی«عشق کتاب» به همت‌ آستان مقدس سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام با معرفی کتاب«شاهرخ، حر انقلاب اسلامی» در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، در راستای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر ارتباط با کتاب به‌عنوان ضرورت  رشد فرهنگی و معنوی و تأکیدات تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی علیهما السلام بر امر  ارائه  الگوهای سبک زندگی ایرانی اسلامی در  سومین حرم اهل‌بیت علیهم السلام به‌عنوان بزرگ‌ترین پایگاه فرهنگ شیعی در جنوب کشور، سلسله مسابقات کتاب‌خوانی«عشق کتاب» برگزار می‌شود.

شایان‌ذکر است، این مسابقات که به‌صورت ماهیانه و غیرحضوری برگزار می‌شود، مورد استقبال مخاطبین و علاقه‌مندان زیادی از سراسر کشور قرارگرفته است.

نهمین دوره این مسابقات در شهریورماه با معرفی کتاب«شاهرخ، حر انقلاب اسلامی» آغازشده و شرکت‌کنندگان می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه مسابقه کتاب‌خوانی در این مسابقه شرکت کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عبارت «عشق کتاب» به شماره 50002909292، شماره خود را در این سامانه ثبت کنند.

آزمون نهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی عشق کتاب، 29 شهریورماه برگزار و به 5 نفر از شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح به سؤالات داده باشند، هدیه 1.000.000 ریالی اهدا می‌شود./919/پ202/ق

ارسال نظرات