۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۲۸۷۰۵۶
آیت الله علما:

مسؤولان در مقابل شیطنت های آمریکا هوشیار باشند/ اسرائیل، شیشه عمر آمریکاست

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علما با اشاره به هدف آمریکا از حمایت اسرائیل، گفت: اسرائیل شیشه عمر آمریکاست و آمریکا تحقق اهداف خود در منطقه را در حمایت از این رژیم غاصب می بیند.
آيت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته ابراز داشت: تقوا پیشه کردن در امور زندگی از ویژگی های بندگان مخلص خداوند است، پروردگار آفریننده و مالک تمام هستی است و همه موجودات مخلوق و نیامند خداوند متعال هستند.

 


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اهداف شوم آمریکا برای نفوذ در منطقه عنوان داشت: آن ها به دنبال نفوذ به داخل کشور هستند و مسؤولان و مردم باید هوشیارانه جلوی این گستاخی آمریکا ایستاده و اجازه تعدی به آن ها ندهند.

 


آیت الله علما هدف آمریکا را احاطه بر کل دنیا دانست و تصریح کرد: نباید از نقشه های آمریکا غافل شد زیرا هدف اصلی آن ها دستیابی به حاکمیت کل دنیا است و این برای دستیابی به این هدف از هیچ توطئه ای کوتاهی نمی کند و اکنون نیز بدون توجه به نتیجه برجام، به دنبال وضع تحریم های جدید علیه ایران بوده و دست از تهدیدات پوچ خود بر نمی دارد.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تدابیر دلسوزانه رهبر معظم انقلاب را لازم الاجرا خواند و افزود: توصیه های ایشان مبنی بر پیشبرد اقتصاد مقاومتی باید در دستور کار قرار گرفته و با جدیت دنبال شود، رهبر معظم همواره بر کسب علم و دانش تأکید داشته و خواستار روحیه مقاومتی و جهادی در جوانان هستند.

 


خطیب نماز جمعه کرمانشاه شورای نگهبان را چشم بینای عرصه نظارت بر انتخابات خواند و اظهار داشت: با وجود مرجعی آگاه همچون شورای نگهبان امکان تخلف در عرصه انتخابات باقی نخواهد ماند و نباید با خدشه وارد کردن به وجهه انتخابات، اذهان عمومی را منحرف و تخریب کرد، انتخابات همواره نشان دهنده حضور حداکثری مردم ایران در تعیین سرنوشت کشور است و مردم سالاری در کشور ایران را به نمایش می گذارد.

 


وی ادامه داد: رییس جمهور خواستار تشکیل شورای اقتصادی در تمام استان ها است زیرا محول کردن تمام امور به پایتخت امکان پذیر نیست.

 


آیت الله علما در ادامه با اشاره به لزوم توجه بیشتر به مقوله ازدواج یادآور شد: متاسفانه سن ازدواج در جوامع رو به افزایش است، مسؤولان باید با فراهم ساختن بستر مناسب برای شغل و مسکن و دیگر ملزومات ازدواج جوانان، این راه را تسهیل کرده و زمینه تحقق این سنت حسنه را به وجود آورند.

 


نماینده ولی فقیه در کرمانشاه آیت الله مدنی را فقیهی وارسته خواند و گفت: امام خمینی (ره) به زیبایی آیت الله مدنی را معلم اخلاق خواند زیرا همواره در ایمان و بندگی و تقوای الهی سرآمد بود.

 


امام جمعه کرمانشاه با اشاره به 25 شهریور ماه عنوان داشت: این روز نیز برگی دیگر بر جنایات رژیم صهیونیستی افزود، اسرائیل شیشه عمر آمریکا است و آمریکا با تام وجود از ماهیت این رژین غاصب و کودک کش حمایت می کند زیرا دستیابی به منافع خود در منطقه را در حمایت از رژیم صهیونیستی می بیند.

 


وی در پایان با دعوت از مردم کرمانشاه به شرکت در جشن عاطفه ها، بیان داشت: شرکت در امور خیر شادی قلبی برای شخص به ارمغان می آورد و گرهی نیز از مشکلات نیازمندان جامعه باز می کند./857/202/ب1

ارسال نظرات