۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۲۸۷۲۱۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

فیلم محمد رسول الله ظرفیتی ارزنده برای ترویج سیره نبوی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که فیلم محمد رسول الله ظرفیتی ارزنده برای ترویج سیره نبوی است، گفت: این فیلم آموزندگی شایسته و ارزنده ای دارد که می توانیم به نحوی والا از آن بهره گیری کنیم.
امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با اشاره به روز سینما اظهارداشت: فیلم های خوبی ساخته شده است و سینماگران در این عرصه تلاش های ارزنده ای دارند که جا دارد از فعالان این عرصه تشکر و قدردانی کنیم.


امام جمعه آمل با بیان این که هنر نقش ارزشمندی در راستای ترویج ارزش های دینی دارد، افزود: نیاز است تا از ظرفیت های موجود به بهترین نحو ممکن بهره گیری کنیم که هنر و سینما می تواند در این راستا اثرگذار باشد.


وی با اشاره به این که هنرمندان از ظرفیت والایی برخوردار هستند و می توانند از ابزار و هنر خود به شایستگی استفاده کنند، تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی و هنری نقش ارزشمندی در راستای ترویج دین مبین اسلام و فرهنگ اسلام ناب محمدی دارد.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به ساخت فیلم محمد رسول الله ادامه داد: این فیلم در سینماهای کشور در حال نمایش است که طرفداران بسیاری را به سوی خود جذب کرده و همگان رضایت خوبی از این فیلم شاخص دارند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که فیلم محمد رسول الله ظرفیتی ارزنده برای ترویج سیره نبوی است، گفت: این فیلم آموزندگی شایسته و ارزنده ای دارد که می توانیم به نحوی والا از آن بهره گیری کنیم و زندگی خود را در مسیر تقرب الی الله و تعالی قرار دهیم.


امام جمعه آمل ادامه داد: فیلم محمد رسول الله به نحوی شایسته حقیقت اسلام ناب محمدی را ترسیم می کند و پاسخی درست و ارزشمند به تلاش ها و هجمه های های دشمنان دین مبین اسلام و حضرت محمد(ص) است.


وی با بیان این که ترویج سیره پیامبر گرامی اسلام امری ضروری و مهم است، گفت: نیاز است تلاش های خوبی صورت گیرد تا همه جامعه بشری دین مبین اسلام را بپذیرند و با اخلاصی شایسته در این مسیر نورانی گام بردارند.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام از جایگاه ارزنده و والایی برخوردار است که سیره علمی و عملی این پیامبر بزرگ راهگشای سعادت و تعالی انسان می شود که باید سیره حضرت محمد(ص) را به بهترین نحو ممکن ترویج دهیم.


حجت الاسلام رحمانی آملی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام مظهر عطوفت و رحمت است، گفت: ضرورت دارد سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام تبیین و ترویج شود تا همگان در مسیر تعالی و تکامل قرار گیرند و به مقام ارزشمندی برسند.


وی تصریح کرد: امروز مشاهده می شود با وجود کارشکنی ها، اسلام ناب محمدی در حال ترویج است و تلاش های شوم دشمنان اثری در این حرکت ارزشمند و متعالی ندارد که باید با وحدت و همدلی این مسیر مهم و ارزنده را تقویت کنیم.


امام جمعه آمل ادامه داد: حضور در عرصه ترویج تعالیم والای دینی و فرهنگ اسلام ناب محمدی ثمرات و برکات گرانقدری دارد و امیدواریم خداوند متعال همه عزیزان فعال در این عرصه را نصرت و قوت عنایت کند./1314/302/ب3

ارسال نظرات