۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۲۸۷۷۷۴
نماینده پارلمان لبنان:

مردم با مخالفان انتخاب رییس جمهور آشنا هستند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان تعطیلی موسسات دولتی لبنان را در راستای حفظ منافع موسسات خصوصی دانست.
نواف الموسوي، نماينده پارلمان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نواف الموسوی، نماینده عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان، به استمرار اوضاع بحرانی سیاسی در این کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه موسسات دولتی به خاطر حفظ منافع موسسات خصوصی به تعطیلی کشیده می شوند.


وی تصریح کرد: این اقدام برای این است بگویند موسسات دولتی توان اداره هیچ کاری را ندارند و باید تمام امور تحت اختیار موسسات شخصی قرار گیرد.


این مقام مسؤول در لبنان تاکید کرد: مردم لبنان با فرهنگ شهادت و ایثار در محور مقاومت آشنا هستند و کرامت مردم این کشور نباید با فضای فساد آلود سیاسی که موجب تعطیل شدن خدمات شهری و بهداشتی شده، تحت الشعاع قرار گیرد.


موسوی به جنبش‌های اعتراضی مردم پرداخت و خاطر نشان کرد: اعتراض در برابر این همه کوتاهی، حق مسلم مردم است و این جنبش‌های اعتراضی می تواند اهرم فشاری برای مسؤولان باشد تا تلاش خود را برای حل مشکلات مردم دوچندان کنند.


نماینده پارلمان لبنان، تنها راه برون رفت از بحران سیاسی کشور را انتخاب رییس جمهور دانست و گفت: مردم به خوبی می دانند که چه قدرت هایی مانع از انتخاب میشل عون به عنوان رییس جمهور در این مسیر مانع تراشی می کنند. میشل عون به عنوان یک مسیحی می تواند در دستگاه سیاسی و تقسیم قدرت کشور یک توازن ایجاد کند./1321/ب902/د

ارسال نظرات