۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۲۸۷۹۰۶

واکنش جبهه العمل اسلامی به خبر دفن مزدور اسرائیل در لبنان

خبرگزاری رسا ـ جبهه العمل اسلامی لبنان عدم اجازه دفن مزدور اسرائیلی در لبنان را نشان از نفرت مسلمانان از دستگاه ظالمانه صهیونیستی دانست.
جبهه عمل اسلامي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان، با صدور بیانیه ای اعلام کرد: هر کس با اقدام خود نشان دهد که تابع رژیم غاصب صهیونیستی است، یک مزدور به شمار آمده که بویی از دین و انسانیت نبرده است.


 در این بیانیه آمده است: کسانی که در دستگاه ظالمانه اسرائیل خدمت کرده اند، نمی توانند در سرزمین لبنان دفن شوند، چرا که این سرزمین متعلق به مردان بزرگی است که در جهاد با دشمنان اسلام جان خود را فدا کرده اند.


این جبهه به مساله دفن جسد "انطوان لحد" از مزدوران اسرائیلی در لبنان اشاره کرد و ادامه داد: چگونه می توان اجازه داد کسی که در اکثر جنایت های هولناک علیه مردم مظلوم فلسطین دست داشته است در این سرزمین دفن شود؟


 در پایان این بیانیه آمده است: مرگ این مزدور اسرائیلی و عدم اجازه دفن وی در لبنان نشان از نفرت و انزجار بالای مسلمانان نسبت به کسانی است که در سال های متمادی با به خاک و خون کشیدن این مردم در پی اجرای برنامه‌های استعماری خود بوده اند.

 

گفتنی است با انتشار خبر مرگ آنتوان لحد، مزدور اسرائیلی و رییس گروه "ارتش جنوب لبنان"معروف به "ارتش لحد" در برخی رسانه‌های داخلی و سایت‌های خبری این کشور، مردم لبنان به شدت با دفن وی در لبنان مخالفت کردند.

 

آنتوان لحد به رغم آنکه براساس یک حکم قضایی که وی را "جنایتکار جنگی" خوانده بود از ورود به فرانسه محروم بود روز پنج شنبه به علت بیماری در پاریس جان باخت./1321/ب903/د

ارسال نظرات