۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۲۸۸۷۴۴
امام جمعه بابل:

بزک کردن چهره آمریکا در کشور یک خیانت بزرگ است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با بیان این مطلب که بزک کردن چهره آمریکا یک خیانت بزرگ است، گفت: ملت ما خیانت های آمریکا را با عمق جان خود حس کرده است و این جنایات قابل تطهیر نیست.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در جمع فرهنگیان شهرستان بابل با اشاره به سخنان دلسوزانه مقام معظم رهبری از وجود جریانی برای تطهیر چهره آمریکا در ایران گفت: نگرانی رهبر معظم در خصوص نفوذ آمریکا در کشور به خصوص در حوزه هایی مانند فرهنگ، سیاست و اقتصاد به برخی جریان سازی ها توسط برخی رسانه های زنجیره ای بر می گردد.

 

وی افزود: برخی از افراد از مسأله برجام و توافق نامه ی هسته ای درصدد ساختن پل و زمینه ای برای ایجاد رابطه با آمریکا هستند.

 

تولیت مدارس علمیه خاتم الانبیاء(ص) و الزهرا(س) با اشاره به این مطلب که برخی ها در زمان اصلاحات طرح رابطه با آمریکا را پی ریزی می کردند، خاطرنشان کرد: افرادی در گذشته با آبی آویزان از لب و دهان خود همواره تلاشهای گسترده ای را برای ایجاد رابطه با آمریکا انجام دادند و امروز نیز از طریق توافقنامه هسته ای می خواهند قبح برقراری رابطه با آمریکا را بشکنند.

 

وی ادامه داد: نفرت از آمریکا امروز نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان فریاد زده می شود و به علت جنایت های متعدد شیطان بزرگ در کشورهای مختلف است.

 

حجت الاسلام روحانی خوی استکباری آمریکا را موجب نفرت بین المللی ملتها و فراگیر شدن شعار مرگ برآمریکا دانست و اظهار داشت: شعار مرگ برآمریکا امروز در سراسر جهان نهادینه شده و علت آن رذالت و خباثت دولت آمریکا است.

 

وی به حادثه مشکوک یازده سپتامبر درآمریکا و به تبع آن راه افتادن موج اسلام ستیزی به رهبری آمریکا پرداخت و افزود: بعد از حادثه 11 سپتامبر که هنوز حقیقت آن کاملا برای مردم دنیا مشخص نشده است، آمریکا موج اسلام هراسی را توسط رسانه ها و دستگاههای سیاسی و اجرایی راه اندازی کرد و به کشور عراق و افغانستان حمله نمود.

 

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که بزک کردن چهره آمریکا یک خیانت بزرگ است، گفت: چگونه برخی های دم از فراموش کردن جنایات آمریکا علیه ملت می زنند که هنوز هم لحن تهدید از زبان مقامات آمریکایی علیه مردم ما ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد:ملت ما خیانت های آمریکا را با عمق جان خود حس کرده است و هیچ گاه دشمنی با استکبار از زبان، فکر، روح و قلم ملت ایران زدوده نمی شود./1313/202/ب3

ارسال نظرات