۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۲۸۸۷۹۹
امام جمعه کوهرنگ:

حضور مستمر در نهضت امام خمینی بارزترین جنبه سیاسی آیت ‌الله خزعلی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه کوهرنگ با تأکید بر این که بارزترین جنبه سیاسی شخصیت آیت ‌الله خزعلی حضور مستمر و شایان در نهضت اسلامی امام خمینی(ره) بود، گفت: ایشان از شخصیت های کم نظیری بودند که به امام و راه امام اعتماد و اعتقاد قلبی داشتند و خود را مرید و شاگرد امام(ره) می دانستند.
امام جمعه کوهرنگ

حجت الاسلام سیدشهاب الدین طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تسلیت رحلت آیت الله خزعلی اظهار داشت: این عالم بزرگوار از جمله پیشگامان، مبارزان راه انقلاب و از چهره ‌های اثرگذار ویاران صمیمی نظام جمهوری اسلامی و از وفاداران غیور و صادق امام راحل و رهبریعزیز بود، که در هم عرصه ‌های مهم کشور در دوران انقلاب شجاعانه و با صراحت نقش ‌‌آفرینی کرد.

 

وی با بیان این که مرحوم آیت الله خرعلی، همیشه در موضع عالم دینی فاضل و مجاهدی صبور، سیاستمداری صادق و انقلابی صریحظاهر شد، ابراز داشت: این مجاهد نستوه، توانایی های خود را در کف حق و حقیقت نهاد و تمام وجود خود را وقف اسلام وانقلاب و ولایت فقیه و خدمت به خلق خدا کرد و همین راز ماندگاری او خواهد شد.

 

امام جمعه کوهرنگ با تأکید بر این که بارزترین جنبه سیاسی شخصیت آیت ‌الله خزعلی حضور مستمر و شایان در نهضت اسلامی امام خمینی(ره) بود، گفت: ایشان از شخصیت های کم نظیری بودند که به امام و راه امام اعتماد و اعتقاد قلبی داشتند و خود را مرید و شاگرد امام(ره) می دانستند.

 

این مقام مسؤول، ثبات قدم و ماندن در خط اصیل ولایت و صراط مستقیم انقلاب را از مهم ترین ویژگی های آن فقید سعید بشمرد و گفت: خدمات این عالم وارسته در عرصه های مختلف نظام و خصوصا تربیت شاگردان بسیار در جهت نشر معارف دینی و اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

 

حجت الاسلام طباطبایی با اشاره به این که کشور به داشتن چنین افرادی در شرایط کنونی نیاز مبرم و حیاتی دارد، ابراز داشت: آیت الله خزعلی مجاهدی انقلابی بود که در راه اسلام و انقلاب، از همه داشته های خود گذشت و در این راه لحظه ای نلغزید.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ با بیان این که عزت و سربلندی اسلام و نظام مهم ترین دغدغه و اولویت آیت الله خزعلی بود، خاطرنشان کرد: ایشان زمانی که احساس کردند فرزندشان در مقابل جریان انقلاب و اسلام قرار گرفته است، به سرعت و با صراحت از او برائت جست و در این راه نظام را بر خانواده خود ترجیح داد.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر این که سایر مسؤولان تراز اول نظام نیز باید سیره و روش این عالم وارسته را در همه عرصه ها الگوی مدیریتی خود قرار دهند، افزود: امروزه متأسفانه برخی ها علی رغم این که مجرم و گنه کار بودن فرزندشان در نگاه قانون اثبات شده است اما بر خلاف مسیر انقلاب و آموزه های دینی از او حمایت می کنند و نظام را متهم می دانند و این مایه خجالت و افسوس است./9457/302/ب1

ارسال نظرات