۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۸۸۸۱۶

هشدار یکی از علمای لبنان نسبت به بحرانی‎تر شدن اوضاع کشور

خبرگزاری رسا ـ رییس جمیت علمای صور لبنان بر لزوم نتیجه بخشی مذاکرات در حال اجرا تأکید کرد و ادامه داد که لبنان دیگر تحمل ادامه اوضاع کنونی را ندارد.
حجت الاسلام علي ياسين، رييس مجمع علماي صور لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ علی یاسین، رییس جمعیت علمای صور لبنان در پیامی از مسؤولان خواست که با جدیت تمام در جهت احیای مؤ0سسات دولتی تلاش کنند.

 

وی افزود: وظیفه حقیقی مسؤولان، خدمت خالصانه به مردم رنجدیده لبنان است و کسانی که در رأس امور هستند باید همه تلاش خود را برای تحقق خواسته‌های مشروع ملت0 انجام دهند.

 

این روحانی لبنانی، به اعتراضات مردمی در شهرهای این کشور اشاره و تصریح کرد: مردم باید در روند اعتراضات مسالمت آمیز خود به دو نکته توجه کنند؛ اول آنکه به اموال عمومی و خصوصی آسیب وارد نکنند و ثانیا نگذارند که فتنه گران داخلی این اعتراضات را به سمت و سوی آشوب و هرج و مرج سوق دهند.

 

رییس جمعیت علمای صور لبنان بر لزوم نتیجه بخشی مذاکرات در حال اجرا میان طرف های سیاسی تاکید کرد و گفت: اگر قرار باشد این گفت وگوها نیز مانند گفت‌وگوهای سابق بی نتیجه باشد، ضمن اینکه زمان را از دست داده ایم، جلساتی بر مبنای تعارف و بیهودگی تشکیل شده است.

 

شیخ علی یاسین ادامه داد: کشور ظرفیت و تحمل ادامه اوضاع در این شرایط را ندارد و در صورت استمرار بحران‌های موجود وخامت اوضاع حتمی است.

 

وی در پایان از ملت مظلوم فلسطین خواست تا بیشتری میزان اتحاد را در برابر اقدامات جنایتکارانه و تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی داشته باشند؛ چرا که در این شرایط تنها اعتماد بر نیروی ایمان و اراده و وحدت است که می تواند سدی محکم در برابر زیاده خواهی های استعمارگران ایجاد کند./1321/ب901/د

ارسال نظرات