۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۲۸۸۸۸۵
جبهه العمل اسلامی لبنان:

رژیم صهیونیستی درصدد تبدیل مسجد الاقصی به پایتخت ابدی خود است

خبرگزاری رسا ـ جبهه العمل اسلامی لبنان تصریح کرد که رژیم صهیونیستی می‎خواهد مسجد الاقصی را به پایتخت ابدی خود مبدل سازد.
شيخ زهير الجعيد دبير کل جبهه عمل اسلامي لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان در نشست دوره‌ای خود به ریاست شیخ زهیر جعید، دبیرکل این جبهه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یورش شهرک نشینان صهیونیستی به مسجد الاقصی با حمایت آشکار سردمداران این رژیم ستمگر بوده و شکستن درهای تاریخی و باستانی این مسجد نشان از خوی وحشی گری شهرک نشینان افراطی  دارد.

 

در این  بیانیه آمده است: آنچه امروز در مسجد الاقصی شاهد آن هستیم، نتیجه توطئه گری‌های آمریکا و غرب در منطقه است.

 

این جبهه، سکوت جهان عرب در قبال توهین به مقدسات مسلمانان در قدس شریف را محکوم و اعلام کرد: کشورهای عربی در برخورد با رژیم غاصب صهیونیستی مسامحه می کنند. اسرائیل نیز در سایه این سکوت ذلت بار دولتمردان عرب، سعی دارد طرح یهودی سازی مسجد الاقصی را اجرایی کند.

 

در این بیانیه به اهداف شوم صهیونیست‌‌ها از یورش‌های مکرر به مسجد الاقصی اشاره شده و آمده است: این رژیم اشغالگر سعی دارد مسجد الاقصی  را به عنوان پایتخت ابدی خود معرفی کند و تمام  اقدامات شهرک نشینان نیز در همین مسیر هدایت می شود.


در پایان بیانیه جبهه العمل اسلامی لبنان بیان شده: این تجاوزها و مصادره اراضی فلسطینیان و سرکوب مسلمانان در این منطقه برای وادار کردن مردم فلسطین به ترک سرزمینشان است همانطور که تاکنون نیز با غصب بسیاری از خانه‌ها و زمین‌ها از سوی شهرک نشینان اسرائیلی، بسیاری از مردم مظلوم فلسطین آواره شده اند./1321/ب901/د

ارسال نظرات