۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
کد خبر: ۲۸۸۹۰۹
پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت؛

راهپیمایی مردم مشهد در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد ظهر امروز پس از برگزاری نماز جمعه و نیز اقامه نماز بر پیکر مرحوم آیت الله خزعلی، در راهپیمایی اعتراض آمیز، انزجار خود را از اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و تعرض به مسجدالاقصی اعلام کردند.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مردم ولایتمدار و انقلابی مشهد مقدس ظهر امروز پس از برگزاری نماز جمعه و نیز اقامه نماز بر پیکر عالم متقی، مرحوم آیت الله خزعلی، در راهپیمایی اعتراض آمیز نسبت به تصمیم سردمداران رژیم صهیونیستی مبنی بر تقسیم زمانی مسجدالأقصی میان مسلمانان و یهودیان شرکت کرده و نفرت و انزجار خود از رژیم اشغالگر قدس را فریاد زدند.

 

این گزارش حاکی است، راهپیمایان با شعارهایی همچون «مرگ بر اسراییل»، «لاإله إلّاالله، اسراییل عدوّالله»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آمریکا»، جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن و مجروح کردن مردم مظلوم فلسطین که به تصمیم این رژیم معترض بودند را محکوم کردند.

 

همچنین در این راهپیمایی، زائران و مجاوران امام هشتم(ع) نسبت به بی کفایتی حکومت آل سعود در مدیریت سرزمین وحی و خدمت به حرمین شریفین واکنش نشان دادند.

 

بنا بر این گزارش، در پایان راهپیمایی ضدصهیونیستی امروز، قطعنامه مردم مشهد در محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی قرائت شد که متن آن به شرح زیر است:

 

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ

 

ضمن تقدیر و تشکر از امت حزب الله، نمازگزاران نماز جمعه، زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرّضا(ع) که پس از تشییع پیکر مطهر حضرت آیت الله خزعلی، عالم متقی و مجاهد و پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت حملات ددمنشانه صهیونیست های خون خوار به مسجدالأقصی، قبله اول مسلمانان، همزمان با سراسر کشور اعتراض خود را با قرائت این قطعنامه به گوش جهانیان می رسانیم:

 

1- ما راهپیمایان، سیمای صهیونیست را در تروریسم، نژادپرستی، توسعه طلبی، سلطه گری، جاسوسی و فتنه گری می دانیم؛ رژیم صهیونیستی یک رژیم جعلی و تحمیلی است و به فرموده رهبر معظم انقلاب قابل دوام نبوده و إن شاءالله تا 25 سال دیگر به فضل الهی چیزی به نام رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت.

 

2- ما راهپیمایان، تحقق فرموده رهبر معظم انقلاب در نابودی و محو اسراییل را به اتحاد بین دول اسلامی علیه اسراییل، کمک مالی و جانی به مردم بی پناه فلسطین و لغو معاملات اقتصادی و تجاری دنیای اسلام با رژیم غاصب صهیونیستی دانسته و بر حفظ هویت اسلامی و استفاده از قابلیت های جهان اسلام تأکید می کنیم.

 

3- ما راهپیمایان، حملات رژیم آل سعود به کشورهای مسلمان یمن و بحرین را در راستای کمک به اسراییل در فراموش کردن مسأله فلسطین دانسته و به سردمداران آل سعود هشدار می دهیم که هر چه سریع تر به تهاجم نظامی علیه مسلمانان یمن و بحرین خاتمه داده و از دخالت در این کشورها دست بردارد چرا که سرنوشت سران رژیم آل سعود نیز همچون سرنوشت شاه ایران، صدام عراق، حسنی نامبارک مصر و معمر قذافی لیبی خواهد بود.

 

4- ما راهپیمایان، تقسیم زمانی و مکانی مسجدالأقصی بین یهودیان تندرو و مسلمانان مقاوم فلسطینی را توطئه ای زشت و خطرناک می دانیم چرا که مسجدالأقصی قبله اول مسلمانان است و بالطبع اجرای این توطئه جز ابراز تنفر و انزجار از رژیم صهیونیستی حتی بین خود یهودیان چیزی نخواهد داشت.

 

5- ما با آرمان های امام راحل و خون شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب بیعت مجدد کرده و ضمن شکرگزاری به درگاه الهی به خاطر وجود امنیت در ایران اسلامی و نیز تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و آماده پشتیبانی از حریم ولایت بوده و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده را در دستور کار خود قرار خواهیم داد و از دولت تدبیر و امید می خواهیم در سال «دولت و ملت همدلی و همزبانی» مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن را با جدیت بیش تری ادامه دهد.»/820/203/ب1

ارسال نظرات