۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۲۸۹۱۸۱
رییس شورای اجرایی حزب الله:

لبنان نباید در سناریوی نقشه جدید خاور میانه ایفای نقش کند

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، از مسؤولان خواست به نحوی عمل کنند که امید به آینده در دل ملت لبنان احیا شود.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 


به گزارش خبرگزاری رسا، سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجریی حزب الله لبنان، در مراسم یادبود یکی از شهدای مقاومت در حسینه شهر نبطیه لبنان، بر شرایط حساس لبنان اشاره کرد و گفت: لبنان با چالش‌های متعددی مواجه است که در اثر تغییر و تحولات منطقه ایجاد شده است.

 

وی افزود: مسؤولان باید تمام تلاش خود را انجام دهند تا در این شرایط، کشور را از بحران‌های منطقه مصون نگه دارند و امید به آینده را در دل مردم این کشور زنده بدارند.

 

این روحانی لبنانی افزود: لبنان نباید در بازی نقشه جدید خاور میان دست مایه کشورهای ابرقدرت شود و ملت لبنان نسبت به این مساله باید هوشیاری کامل خود را حفظ کنند.


عضو ارشد حزب الله لبنان تاکید کرد: محور مقاومت به وظیفه خود که حراست از کشور و تمامیت ارضی آن است به نحو احسن عمل می کند و این مسؤولان و سیاستمداران هستند که باید به وظیفه خود یعنی سامان بخشی اوضاع داخلی مبادرت ورزند.

 

 صفی الدین نسبت به اهمال کاری مسؤولان در انجام وظیفه و خدمت رسانی به مردم هشدار داد و خاطر نشان کرد: کوتاهی هر مسؤول مساوی است با ایجاد یک خلل در ساختار سیاسی، اجتماعی کشور که به تعمیق مشکلات منجر می شود.


رییس شورای اجرایی حزب الله در پایان به نتیجه رسیدن گفت‌وگوها را تنها راه حل برون رفت از بحران کنونی کشور دانست و از مسؤولان خواست که با جدیت برای تحقق این امر تلاش کنند./1321/ب902/ک

ارسال نظرات