۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۸۹۳۳۱
معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

کانون‌های مساجد محور فعالیت فرهنگی هنری در هفته دفاع مقدس هستند

خبرگزاری رسا ـ معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نقش مساجد در دوران دفاع مقدس گفت: یک هزار و 700 کانون فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان در هفته دفاع مقدس محوریت برنامه‌های خود را به این هفته اختصاص خواهند داد.
حجت الاسلام ابوالفضل يعقوبي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره حجت‌الاسلام یعقوبی، با اشاره به نقش مساجد در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: اکنون نیز همانند دوران دفاع مقدس مساجد محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حوزه فرهنگی و هنری را دارند.

 

وی افزود: یک هزار و 700 کانون فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان محور فعالیت‌های فرهنگی هنری هفته دفاع‌مقدس هستند و برنامه‌هایی را در طول این هفته در مساجد برگزار می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام یعقوبی ادامه داد: همزمان با هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه وصیت‌خوانی شهدا با عنوان یاد ایام پس از اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود و از این هفته به بعد در مساجد وصیت‌نامه شهدا  قرائت خواهد شد.

 

وی برگزاری مسابقات وبلاگ‌نویسی، خاطره‌گویی دفاع مقدس، خاطره‌نویسی از شهدا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس و کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

 

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به پخش فیلم‌ با موضوع دفاع مقدس در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد  یادآورشد: نقد فیلم‌های دوران دفاع مقدس با حضور تهیه کنندگان و بازیگران فیلم‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در مجتمع‌های فرهنگی و هنری استان انجام می شود./1304/102/ب3

ارسال نظرات