۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۲۸۹۳۴۶
مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اصفهان:

بزرگداشت باشکوه هفته دفاع مقدس خاری در چشم دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، هفته دفاع مقدس را نگینی بر تارک تاریخ حماسه توصیف کرد و گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر حماسه و ایثار کشورمان خاری در چشم دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام رمضانعلي معتمدي

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان،حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی، مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان، در آستانه هفته گرامیداشت دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس همچون نگینی بر تارک تاریخ حماسه دنیا می‌درخشد.

 

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس سرشار است از عشق و ایثار مردان و زنان غیور ایران زمین، اظهار داشت: مجاهدت‌های رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی، پوزه دشمنان اسلام را به خاک کشید و بر عزت و اقتدار اسلام افزود.

 

مسؤول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان، مساجد را نقطه ثقل مقابله با دشمنان در دفاع مقدس دانست و افزود: مساجد پایگاه اصلی تربیت نیروی کارآمد از صدر اسلام تاکنون بوده و هست و  اکنون نیز جوانان مؤمن و متعهد در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در سنگرهای جنگ نرم حضور فعالانه دارند.

 

وی مساجد را پایگاه حفاظت از کیان دین و مملکت برشمرد و گفت: اعضای یک هزار و 700 کانون فرهنگی هنری استان اصفهان با تمام وجود در برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری هفته دفاع مقدس تلاش خواهند  کرد.

 

حجت الاسلام معتمدی، در پایان با تأکید بر اهمیت گرامیداشت باشکوه هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر حماسه و ایثار کشورمان خاری در چشم دشمنان اسلام است./1304/102/ب2

ارسال نظرات