۳۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۲۸۹۷۲۹
فرمانده سپاه امام صادق بوشهر:

نگاه جمهوری اسلامی به غرب هیچگاه تغییر نخواهد کرد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه استان بوشهر سابقه 200 سال مقاومت دارد، گفت: نگاه ما به غرب هیچ وقت عوض نخواهد شد و با استفاده از گنجینه دفاع مقدس مسیر را با موفقیت به سرانجام خواهیم رساند.
سردار فتح الله جميري، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، فتح الله جمیری فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، گفت: همه اصحاب رسانه بسیجی هستند و مجموعه سپاه متعلق به بسیجیان است.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه امروز ما رسالت سنگینی بر عهده داریم، افزود: رسالت ما مربوط به هفته دفاع مقدس نیست بلکه از دوران پیامبر که برای اسلام زحمات زیادی کشیده شد تا امروز که اسلام ناب در همه جای دنیا شناخته شده است.

 

جمیری با بیان اینکه باید با استفاده از قلم برای جهانی شدن اسلام قدم برداریم، بیان کرد: امروز همه قدرت های جهان قدرت ایران را به خوبی لمس می کنند و دشمنی آنها بخاطر نفوذ جمهوری اسلامی ایران در جهان است.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) عنوان کرد: امام بارها گفت شاه رفتنی است و شاه رفت و بعد از آن گفت صدام نیز باید برود که نابود شد و در آخر گفت رژیم صهیونیستی باید از صفحه روزگار حذف شود که در آینده نه چندان دور این اتفاق نیز خواهد افتاد.

 

وی با توجه به اینکه صهیونیست شعار نیل تا فرات را سر می داد، امروز نمی تواند مخارج خود را تامین کند، تصریح کرد: با پیروزی های انجام شده اسلام در آینده جهان گیر و قلم های اصحاب رسانه مسیر را کوتاه تر خواهد کرد.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه باید از هفته دفاع مقدس برای ادامه راه توشه برداریم، اذعان داشت: امروز نگاه مردم به رسانه ها و قلم‌های خبرنگاران است و اصحای رسانه می توانند بهترین تأثیرگذاری را داشته باشند.

 

جمیری با اشاره به اینکه استان بوشهر سابقه 200 سال مقاومت دارد، خاطرنشان کرد: نگاه ما به غرب هیچ وقت عوض نخواهد شد و با استفاده از گنجینه دفاع مقدس مسیر را با موفقیت به سرانجام خواهیم رساند.

 

این رزمنده دفاع مقدس با بیان اینکه آمریکا امروز دچار بحران اقتصادی و نظامی است، یادآور شد: دشمنی با اسلام از دوران پیامبر بوده و امروز نیز دشمنان ساکت ننشسته و مدام در حال تغیر فرمول های جنگ هستند و هیچ وقت دشمنی غرب با اسلام کم نخواهد شد.

 

وی با توجه به اینکه استان بوشهر در موضوع دفاع مقدس و راهیان نور رتبه برتر را کسب کرده است، تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی از لحاظ نیروی انسانی، آموزش و سلاح و مهمات هیچ گونه مشکلی نداریم و جوانان بوشهری آماده هستند که از اسلام، ارزش ها و خاک میهن دفاع کنند.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به جنگ های نیابتی، اذعان داشت: جنگ های نیابتی در حال ساماندهی و انتقال به مرز ها هستند که امیدواریم در هفته دفاع مقدس بتوانیم خودسازی برای مقابله با جنگ های نیابتی داشته باشیم./ 846/202/ب2

ارسال نظرات