۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۲۹۰۰۵۳
همزمان با روز عرفه؛

چاپ شانزدهم کتابچه «دعای عرفه» از سوی به نشر منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ انتشارات آستان قدس رضوی کتاب «نیایش امام حسین(ع) در روز عرفه» را در آستانه فرارسیدن نهم ذی الحجه و روز عرفه با مجموع شمارگانی بالغ بر 233 هزار نسخه در چاپ شانزدهم روانه بازار نشر کرد.
کتابچه دعاي عرفه

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، در کتاب های معتبر دینی شیعی روز عرفه را روزی عنوان می کنند که حق تعالی بندگانش را به عبادت و طاعت فراخوانده و سفره های جود و احسان خود را برای آنها گسترده و شیطان در این روز رانده شده و خشمناک است بنابراین روز عرفه را می توان یکی از اعیاد عظیمه و بزرگ دانست.

 

در این راستا انتشارات آستان قدس رضوی از سال 1384 نسبت به چاپ و انتشار کتاب «دعای عرفه»؛ نیایش امام حسین(ع) در روز عرفه اقدام و تاکنون بیش از 233 هزار نسخه از این کتاب را چاپ و روانه بازار نشر کرده است.

 

کتاب «دعای عرفه» که توسط به نشر به چاپ شانزدهم رسیده، با ترجمه فارسی جدید و روان برگرفته از مفاتیح الجنان مرحوم ثقه الاسلام حاج شیخ عباس قمی و ترجمه محمدهادی زاهدی و خط سیدجلال ربانی در قطع جیبی منتشر شده است.

 

این نیایش عرفانی راه های اتصال به اشعه ملکوتی را در ارتباطات چهارگانه شامل ارتباط انسان با خویشتن، با خدا، با جهان هستی و با همنوع خود برای بشریت بیان کرده و در عین حال با این نیایش، منطقی ترین و واقعی ترین رابطه انسان را با خداوند مهربان توضیح می دهد.

 

علاقه مندان به تهیه کتاب «دعای عرفه» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ب2

 

منبع: به نشر

ارسال نظرات