۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۲۹۰۹۸۷
استاد حوزه علمیه مازندران:

روحیه استکبار ستیزی ملت ایران عامل هراس دشمنان نظام است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحیه استکبارستیزی ملت ایران عامل هراس دشمنان نظام اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی به سبب روحیه استکبارستیزی، همواره مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفته که به لطف الهی دسیسه ها و نقشه های آنان نقش بر آب شده است.
استکبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید عبدالله حسینی استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در محمودآباد برگزار شد با بیان این که دفاع مقدس دستاوردها و برکات ارزشمندی برای نظام اسلامی داشته است، گفت: ضرورت دارد در پاسداشت مقام والای رزمندگان و شهدای حماسه یاز خود به بهترین نحو ممکن کوشا باشیم.


رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با اشاره به این که ایثار و فداکاری بسیاری از سوی رزمندگان دفاع مقدس صورت گرفته است که با تمام وجود ایستادگی کردند، بیان داشت: ایثارگران ما با بهره گیری از روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن قرار گرفته و در مسیری ارزنده و متعالی قرار گرفتند.


وی تصریح کرد: شهدا رفتند و امروز وظیفه داریم ادامه دهنده راستین سیره والای شهدای نظام اسلامی بوده و در مسیر تحکیم و ترویج ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.


حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: در تاریخ ملت ایران نقاط عطف فراوانی وجود دارد و انقلاب اسلامی یکی از رویدادهایی است که نه تنها ایران را تغییر داد و ارزش های اسلامی را حاکم کرد بلکه در جهان نیز اثرات فراوانی داشته است.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحیه استکبارستیزی ملت ایران عامل هراس دشمنان نظام اسلامی است، گفت: ایران اسلامی به سبب روحیه استکبارستیزی خود همواره مورد هجمه دشمنان انقلاب قرار گرفته که به لطف الهی دسیسه ها و نقشه های آنان نقش بر آب شده است.


رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با اشاره به این که بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری نظام اسلامی را در مسیر عزت و اقتدار قرار داده است، بیان داشت: تدابیر ارزشمند ولایت فقیه همواره خنثی کننده هجمه ها و فتنه های دشمنان نظام اسلامی بوده است که ضرورت دارد در عمل پیرو رهنمودها و سخنان گرانقدر رهبری معظم انقلاب باشیم.


وی تصریح کرد: شرق و غرب در برابر نظام اسلامی قرار گرفته و جنگ تحمیلی را به راه انداختند که نتوانستند اهداف و منافع خود را در طول هشت سال دفاع مقدس عملی کنند.


حجت الاسلام حسینی با بیان این که ایثارگری رزمندگان و شهدا در جبهه های حق علیه باطل همواره ماندگار و جاویدان است، گفت: ملت ایران اسلامی به همراهی نیروهای نظامی از ابتدای هجمه دشمنان وارد عمل شده و تلاش های بسیاری برای صیانت و حفاظت از نظام اسلامی صورت دادند.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جنگ را زمانی بر ما تحمیل کردند که تازه نوزده ماه از انقلاب اسلامی گذشته بود، افزود: دشمن در جنگ تحمیلی برنامه های بسیاری برای نظام اسلامی داشت که بهره گیری از روحیه ایمان و مقاومت و رهنمودهای ولایت فقیه زمینه ساز نابودی اهداف آنان شد.


رییس اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد تصریح کرد: مقاومت و فداکاری های شهدا و رزمندگان زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی شده است و این عزیزان در میان ما نیستند که باید در پاسداشت و تکریم مقام والای آنان کوشا باشیم.


وی در پایان با بیان این که نظام اسلامی در جایگاه ارزنده ای قرار دارد که توانستیم به دستاوردهای ارزشمندی دست پیدا کنیم، گفت: ضرورت دارد با بهره گیری از رهنمودهای ولایت فقیه و وحدت و همدلی در مسیر تحکیم و ترویج ارزش های انقلاب گام های شایسته ای برداریم./1314/202/ب3

ارسال نظرات