۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۹۱۵۰۶
در سومین نشست خبری کانون خورشید مطرح شد؛

جایگاه رفیع واقعه غدیر در حال تحریف است/ ضرورت مقابله با هجمه دشمنان در باب غدیر

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهشی کانون خورشید با تأکید بر اهمیت پاسداشت واقعه غدیر، گفت: جایگاه رفیع واقعه غدیر در حال تحریف است و اگر واقعه غدیر فراموش شود قطعا دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد.
کانون خورشيد عيد سعيد غدير خم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سومین نشست خبری کانون خورشید با محوریت رونمایی از سامانه‌های ابلاغ و اکمال، صبح سه‌شنبه هفتم مهرماه در محل خبرگزاری مهر برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام مشهود عین لو با اشاره به اهمیت و جایگاه واقعه غدیر، گفت: جایگاه رفیع واقعه غدیر متاسفانه در حال تحریف است و باید در برابر هجمه سنگین دشمن در راه از بین بردن مفهوم غدیر تلاش فراوان شود.


وی افزود: مرحوم علامه امینی برای تألیف کتاب الغدیر حدود 10 هزار جلد کتاب را مطالعه و به 100 هزار مجلد مراجعه کرده بودند، از این رو بر آن شدیم تا با معرفی کامل این اثر فاخر در راه گسترش مفهوم واقعی غدیر قدم بر داریم.

 

معاون پژوهشی کانون خورشید معرفی کتاب الغدیر را دغدغه کانون خورشید خواند و ابراز داشت: در موضوعاتی همچون غدیر خم، آیات و روایات، سیره پیامبر، پاسخ به شبهات و چند موضوع دیگر با تمرکز بر 253 مفهوم کلی تلاش کرده‌ایم، مفاهیم گسترده کتاب الغدیر را معرفی کنیم.

 

وی در پایان اظهار داشت: با استفاده از کتاب الغدیر می‌توان به تمام شبهاتی که درباره واقعه عظیم غدیر مطرح می‌شود پاسخ داد.

 

گفتنی است، در پایان این نشست از دو سامانه اینترنتی ابلاغ و اکمال رونمایی شد./856/203/ب2

ارسال نظرات