۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴
کد خبر: ۲۹۲۶۰۵
استاد حوزه و دانشگاه:

هیچ شکی در جعلی و پوشالی بودن اسرائیل نیست

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب موجب دمیدن روح امید و توکل به مقاومت اسلامی و فلسطین مظلوم شد و مواضع انقلابی ایران را نیز الهامی دوباره بخشید.
خجت الاسلام تقي لطفي

حجت الاسلام تقی لطفی استاد حوزه و دانشگاه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که رژیم اسرائیل یک رژیم نامشروع و غاصب است، گفت: این رژیم بر اساس ظلم و ستم بنا نهاده شده و هیچ وجه منطقی و عقلایی ندارد.

 

وی افزود: سید حسن نصرالله رژیم صهیونیستی را به خانه انکبوت تشبیه کرد که قرآن نیز سست ترین خانه ها را خانه عنکبوت دانسته است.

 

حجت الاسلام لطفی با تأکید بر این که در جعلی و پوشالی بودن اسرائیل هیچ شکی نیست، گفت: امام راحل فرمود اگر مسلمانان نفری یک سطل آب به اسرائیل بریزند، اسرائیل را آب خواهد برد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: بی غیرتی، بی تفاوتی و بی مسؤولیتی برخی حکام کشورهای عربی را سبب تجلی اسرائیل دانست و گفت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، شمارش معکوس برای اضمحلال این رژیم غاصب آغاز شد.

 

وی با تأکید بر این که اسرائیل بزرگترین ضربه ها را از ایران اسلامی خورده است، گفت: با ایجاد انقلاب، جبهه مقاومت تقویت وایران الهام بخش مقاومت شد.

 

وی با اشاره به این که بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اسرائیل یک حقیقت است، افزود: جهان اسلام نباید تا 25 سال صبر کند، بلکه باید پیش از آن شاهد نابودی رژیم صهیونیستی بود.

 

حجت الاسلام لطفی گفت: مقامات اسرائیل تصور کردند با ابزار برجام تا 25 سال آینده در امنیت خواهند بود، از این رو رهبر معظم انقلاب فرمود که مواضع ضد صهیونیستی ایران پایدار است و این مهم ربطی به مسائل هسته ای ندارد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه، بیانات رهبری را شفاف و رسا دانست و گفت: بیانات ایشان موجب دمیدن روح امید و توکل به مقاومت اسلامی و فلسطین مظلوم شد و مواضع انقلابی ایران را نیز الهامی دوباره بخشید./1307/302/ب3

ارسال نظرات