۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۲۹۳۰۳۷
امام جمعه اهر:

نیروی انتظامی حافظ امنیت روانی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی در حفظ امنیت اجتماعی، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت روانی جامعه است.
حجت الاسلام حاجي زاده امام جمعه اهر

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزار رسا در تبریز، با تبریک آغاز هفته ناجا و نیروی انتظامی، اظهار داشت: نیروی انتظامی حافظ امنیت روانی جامعه از دست اشرار است.


وی با بیان اهمیت و جایگاه نیروی انتظامی، ابراز داشت: لازم است نیروی انتظامی برای پیشگیری از جرائم  اجتماعی به تبیین، روشنگری، آگاه‌سازی و فرهنگ‌سازی توجه بیشتری داشته باشد، پیشگری عامل کاهش هزینه های جبران ناپذیر بسیاری است.

 

حجت الاسلام حاجی‌زاده در ادامه با تأکید بر فعالیت های شبانه روزی و طاقت فرسای نیروی انتظامی، ابراز داشت: اعتماد مردم به‌ نظام و دولت حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی بوده و عملکرد مطلوب این نیرو، چهره جمهوری اسلامی را از نظر امنیت و آرامش به ‌خوبی نمایان کرده است.


وی با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب، اظهار داشت: کشورهای غربی بیشتر از ایران نیاز به مذاکره در بحث هسته‌ای داشتند با این وجود برخی‌ها در داخل و خارج کشور حتی با شنیدن فرمایشات مقام معظم رهبری، باز هم در مورد مذاکرات هسته‌ای سنگ‌اندازی می‌کنند.


امام جمعه اهر با اشاره به اینکه موج کفرستیزی و استکبارستیزی متأسفانه در سراسر جهان بی داد می‌کند، افزود: تمامی انقلاب‌ها و بیداری‌های اسلامی در جهان از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کرده‌اند، عزت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی نشأت‌گرفته از ادامه راه ولایت است.


وی ادامه داد: استکبار در زمینه های اخلاقی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی تلاش می‌کند تا چهره انقلابی ایران را در اذهان عمومی مخدوش کند و پس از گذشت بیش از سی سال، کشورهای غربی دست از توطئه‌چینی برنداشته‌اند و هر روز با روشی متفاوت وارد میدان می‌شوند.


عضو شورای استانی حوزه علمیه نقش نیروی انتظامی را در مقابله با تهاجمات فرهنگی و اخلاقی بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: دشمنان روحیه و اراده جوانان ایرانی را دست‌کم گرفته‌اند و می‌خواهند با فرهنگ غربی اراده آن‌ها را سست کنند.


وی با تاکید بر اینکه باید روش صحیح استفاده از اینترنت به جوانان آموزش داده شود، خاطر نشان شد: بیشتر جرائم جامعه از طریق استفاده نادرست از اینترنت صورت می‌گیرد و باید برای پیشگیری از این جرائم فرهنگ‌سازی شود./854/303/ب2

ارسال نظرات