۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۲۹۳۸۸۳
در اراک؛

سه کتاب هشدارهای پلیسی و امنیتی رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ سه کتاب هشدارهای پلیسی و امنیتی به نام های پلیس خود باشیم»، «ماجراهای پلیس کوچولو» و «هنر و امنیت» در اراک رونمایی شد.
سه کتاب هشدارهاي پليسي و امنيتي در اراک رونمايي شد سه کتاب هشدارهاي پليسي و امنيتي در اراک رونمايي شد سه کتاب هشدارهاي پليسي و امنيتي در اراک رونمايي شد

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بعد از ظهر امروز پنجشنبه 16مهر ماه، سه کتاب هشدارهای پلیسی و امنیتی در سالن پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله و سلم) اراک با حضور جمعی از مسؤولان استان مرکزی رونمایی شد.

 

این سه کتاب‌ با عناوین «پلیس خود باشیم»، «ماجراهای پلیس کوچولو» و «هنر و امنیت» است که به همت معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی چاپ و منشر شده است.

 

کتاب پلیس خود باشیم یک کتاب عمومی است برای طیف سنی از دبیرستان به بالا که در حوزه پلیس فتا، مبارزه با مواد مخدر، معاونت اجتماعی و پلیس راهور طراحی شده و تمام تصاویر آن توسط کارشناسان معاونت اجتماعی طرحی شد.

 

کتاب دوم، به نام ماجراهای پلیس کوچولو است و این کتاب داستانی است از زبان یک کودک خردسال که برخی موضوعات مانند قوانین راهنمایی و رانندگی و رفتار کودکان در پارک و هشدارهای ایمنی دررابطه با زیورآلات و فضای مجازی بیان می‌کند.

 

سومین کتاب با نام هنر و امنیت از سوی هنرمندان کاریکاتوریست استان مرکزی با موضوع نظم و امنیت تهیه شده است.


شایان ذکر است، تمام تصاویر درج شده در این سه کتاب به صورت نمایشگاهی در اختیار دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش قرار گرفته است./842/پ202/ق

ارسال نظرات