۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۹۴۰۵۲
آیت الله نابلسی:

حاکمان عرب ذلیلانه در برابر رژیم صهیونیستی سکوت کرده‌اند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صیدای لبنان تاکید کرد: سکوت ذلت بار دولتمردان عرب در برابر توهین رژیم صهیونیستی به مقدسات مسلمانان، مایه تعجب است.
عفيف نابلسي
 
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عفیف نابلسی، امام جمعه صیدای لبنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مجتمع حضرت زهرا(س) برگزار شد، گفت: رژیم صهیونیستی تلاش دارد دور جدیدی از خشونت و تجاوز را علیه فلسطینیان آغاز کند و همزمان با این اقدام، انتفاضه سوم نیز به یاری الهی شکل خواهد گرفت.
 
وی افزود: این رژیم ستمگر همواره تروریسم را برای پیشبرد اهداف خود به خدمت گرفته و از هیچ اقدام ضد بشری برای نیل به مقاصد شوم خود ابایی ندارد. این رژیم حمایت خود از گروه‌های تکفیری را نیز در راستای مقاصد استعماری خود انجام می دهد.
 
آیت الله نابلسی ادامه داد: این رژیم علاوه بر حمایت شهرک نشینان صهیونیست، همواره آنان را تحریک می کند که به مسجد الاقصی یورش برند و مقدسات مسلمانان را زیر پا گذارند.
 
این عالم لبنانی تصریح کرد: آنچه در این میان مایه تعجب است، سکوت ذلت بار حکام عربی است که در برابر این حجم وسیع از اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در قبله اول مسلمانان هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند. دولتمردان عربی به نحوی با قضیه فلسطین بی تفاوت برخورد می کنند که گویا اساسا فلسطینی وجود ندارد.
 
وی در پایان حمایت خود را از جوانان مقاوم فلسطین اعلام و خاطر نشان کرد: در این شرایط مردم فلسطین تنها باید به قدرت ایمان و اراده خود متکی باشند و با تمسک به خط مشی مقاومت در برابر زیاده خواهی های رژیم مستکبر اسرائیل ایستادگی کنند./1321/ب901/د
ارسال نظرات