۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۲۹۴۰۹۸

اتحادیه علمای یمن بمباران مراسم عروسی و کشتار بیگناهان را محکوم کرد

خبرگزاری رسا ـ اتحادیه علمای یمن با صدور بیانیه‎ای بمباران مجالس عروسی و کشتار مردم بیگناه یمن از سوی متجاوزان را به شدت محکوم کرد.
شوراي علماي يمن

 

به گزارش خبرگزاری رسا، علمای یمن با صدور بیانیه‌ای حمله عربستان سعودی به مراسم عروسی و کشتار ده‌ها تن را به شدت محکوم کردند.

 

دربیانیه اتحادیه علمای یمن آمده است: با حزن و اندوه فراوان خبر بمباران یک مجلس عروسی در روستای 'سنبان' استان ذمار از سوی جنگنده های ائتلاف سعودی - آمریکایی و شهادت 54 شهروند بیگناه و زخمی شدن ده ها زن و کودک را دریافت کردیم.

 

این دومین باراست که متجاوزان یک مجلس عروسی را هدف قرارمی دهند و پیش ازاین نیز در شهر 'المخا' در استان الحدیده ده ها شهروند بیگناه در یک بمباران یک مراسم عروسی کشته و زخمی شدند.

 

این بیانیه می افزاید: ما در اتحاد علمای یمن این تجاوز جنایتکارانه و اقدام بزدلانه از سوی ائتلاف عربستان که با حمایت صهیونیستی آمریکایی انجام می شود را محکوم و اعلام می کنیم که پذیرفتنی نیست کشوری که خود را اداره کننده خانه خدا می داند و پرچم خود را با کلمه توحید مزین کرده است این چنین به همسایه مظلوم خود حمله کند و برای تحقق منافع استعماری آمریکا و اسراییل به کشتار انسان ها و تخریب زیرساخت های آن مبادرت ورزد.

 

علمای یمن تأکید کردند: ما از ملت یمن می خواهیم که حمایت خود از نیروهای موجود در جبهه ها افزایش دهند و با نیروهای آموزش دیده و کاروان های تدارکاتی از همه جبهه ها پشتیبانی کنند./981/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات