۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۹۵۰۰۰
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده های ایرانی هستند

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده های ایرانی هستند، گفت: خانواده های معظم شهدا با صبر امنیت را به کشور هدیه کردند.
حجت الاسلام هنرمند، مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مرکزي

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بعد از ظهر امروز سه شنبه 21 مهرماه در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان در اراک بیان کرد: امروز تمامی خادمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در را راستای رسیدگی به مشکلات جامعه ایثارگری و خانواده های شهدا در تلاش هستند.

 

شهدا جانانه در مقابل دشمنان و بدخواهان ایستادگی کردند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با بیان این که شهدای عزیز در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمنان و بدخواهان ایستادگی کردند گفت: امروز همه و همه بخاطر ایثارگری های عزیزان هشت سال دفاع مقدس افتخار می‌کنند.

 

حجت‌الاسلام هنرمند با بیان این که خانواده‌های معظم شهدا برای انقلاب و کشور، از عزیزان خود گذشتند خاطر نشان کرد: شهدای معزز به همراه ایثارگران از جان و مال خویش گذشتند و به همگان درس ایثار و از خودگذشتگی آموختند.

 

اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب شهدای گران‌قدر

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به این که اقتدار امروز ایران اسلامی به سبب وجود شهدای گران‌قدر و خانواده‌های آنان است گفت: خانواده های شهدا و جانبازان عزیز نقش بزرگی را در شکوفایی نظام بر عهده دارند و با و تحمل مشکلات، به خوبی مدافع این مرز وبوم بوده اند.

 

حجت‌الاسلام هنرمند با بیان این که خانواده های شهدا جزء پرافتخارترین خانواده های ایرانی هستند اظهار داشت: خانواده های معظم شهدا با صبر امنیت را به کشور هدیه کدند.

 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در ادامه با اشاره به این که خانواده های شهدا سبب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه شده اند خاطرنشان کرد: بی‌شک همه مردم ایران اسلامی قدردان خانواده های پر افتخار و غیور ایران اسلامی هستند.

 

شایان ذکر است، استان مرکزی بیش از شش هزار و 300 شهید و 12 هزار و 400 جانباز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است./842/202/ب3

 

ارسال نظرات