۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۲۹۵۸۱۵
با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی؛

عرضه ویژه کتاب «نامیرا» در فروشگاه های به نشر در سراسر کشور

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز چهارمین پویش مطالعاتی روشنا کتاب «نامیرا» در فروشگاه های زنجیره ای «به نشر» در سراسر کشور به طور ویژه عرضه می شود.
کتاب ناميرا

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، انتشارات آستان قدس رضوی با هدف ترویج و بسط فرهنگ دینی و عاشورایی، کتاب «نامیرا» را همزمان با چهارمین پویش مطالعاتی روشنا با محوریت این رُمان، در کلیه فروشگاه های زنجیره ای خود در سراسر کشور به متقاضیان عرضه می کند.

 

نگارش آثار فرهنگی با تلفیق ادبیات داستانی و ادبیات آئینی می تواند به خلق آثار فاخری بیانجامد که برآیند آن رشد و ارتقاء فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه باشد.

 

بر این اساس انتشارات آستان قدس رضوی نسبت به تولید و تأمین آثاری با محتوای ترویجی و آئینی اهتمام می ورزد که عرضه و ارائه کتاب «نامیرا» در کلیه فروشگاه های زنجیره ای انتشارات آستان قدس رضوی اقدامی در همین راستا محسوب می شود.


این کتاب که به قلم صادق کرمیار و به همت انتشارات نیستان در سیزده نوبت چاپ با قطع رقعی منتشر شده است، در زمره کتاب های رُمان با متون فاخر محسوب می شود که تا کنون موفق به دریافت جوایز متعددی همچون جایزه کتاب سال و جایزه جلال شده است.

 

کتاب «نامیرا» یک رُمان فاخر دینی در مورد دختر و پسری جوان از اهالی کوفه است که بدون منفعت طلبی های روز افزون مردم کوفه به دنبال حقیقت هستند اما در میان رفتارهای متناقض سرداران بزرگ کوفه، بین حمایت از امام حسین علیه السلام و یا وفاداری به یزید سرگردانند.

 

علاقه مندان به تهیه کتاب «نامیرا» و همچنین مشاهده و تهیه سایر محصولات انتشارات آستان قدس رضوی می توانند به فروشگاه های سطح شهر مشهد و نمایندگی های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند./1308/د102/ق 

منبع: انتشارات آستان قدس رضوی

ارسال نظرات