۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۲۹۶۵۹۰
عضو حزب الله لبنان:

اقدامات تکفیری‎ها تداعی کننده وحشی‎گری یزیدیان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده حزب الله در منطقه بقاع روحیه استکبار ستیز رزمندگان مقاومت را برخاسته از تعالیم قیام تاریخی امام حسین (ع) دانست و اقدامات تکفیری‎ها را تداعی کننده وحشی گری یزیدیان عنوان کرد.
محمد ياغي


به گزارش خبرگزاری رسا، محمد یاغی، نماینده حزب الله در منطقه بقاع لبنان، در مراسم سوگواری امام حسین(ع) که در شهر"شمسطار" برگزار شد، نابودی تکفیری‌ها را در منطقه نزدیک دانست.

 

وی افزود: رزمندگان مقاومت با سردادن شعار لبیک یا حسین سرشار از روحیه استکبارستیزی شده و تا پای جان در برابر دشمنان اسلام و مسلمانان ایستادگی می کنند.

 

یاغی تاکید کرد: محور مقاومت با تمسک به تعالیم والای مکتب حسینی و نهضت عاشورا بارها لبنان را از چنگال استعمارگران منطقه‌ای رها ساخته است و برای دفاع از وطن از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

 

نماینده حزب الله در منطقه بقاع لبنان تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان نماینده آمریکا در منطقه پس از شکست در برابر مقاومت، با تشکیل ‌گروه‌های تروریستی تکفیری سعی کرد چهره اسلام را مخدوش کند و به مسلمانان آسیب بزند.

 

وی گفت: این گروه‌ها با اقدامات ترویستی خود تحت پرچم منقوش به شعارهای اسلامی تلاش می کنند یک اسلام جعلی، خشن و ضد بشری را معرفی کنند تا در پروژه اسلام هراسی غرب ایفای نقش کنند.

 

یاغی در پایان خاطر نشان کرد: اقدامات تروریستی عناصر تکفیری، رفتار وحشیانه سپاهیان یزید را در برخورد با اصحاب و یاران امام حسین(ع) تداعی می کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات