۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۲۹۶۷۶۵

معرفی سیر مطالعاتی «معارف عاشورا»

خبرگزاری رسا ـ بسته سیر مطالعاتی «معارف عاشورا» از سوی انتشارات دلیل ما منتشر شد.
 سير مطالعاتي «معارف عاشورا»

 

به گزارش خبرگزاری رسا،  محرم، ماه تجدید حیات بشریت؛ و کربلا، عمیق‌ترین زخم بر پیکر زمین نشسته؛ و نام «حسین علیه السلام» رساترین فریادی که در دهلیز تاریخ پیچیده است. محرم یک تاریخ زنده است و با اینکه سده‌ها از آن مصیبت عظیم می‌گذرد اما برای همیشه تاریخ، باید شنید و خواند و گریست.

 

در جامعه امروز، تشنگان معارف حسینی با کتاب‌های فراوانی در این زمینه روبرو هستند که هر کدام نگرش و نگارشی متفاوت از مقتل، عزاداری، بزرگداشت شعایر حسینی، شرح زیارت عاشورا، ادبیات داستانی، شعر، پاسخ به شبهات، زندگی نامه خاندان و اصحاب را ارائه کرده‌اند.

 

انتشارات دلیل ما با توجه به کتاب‌هایی که در این موضوعات منتشر کرده، برای اولین بار سیر مطالعاتی «معارف عاشورا» به علاقمندان عرضه کرده تا پاسخی باشد برای سؤال: «برای شناختن حضرت سید الشهداء علیه السلام و عزاداری و مقتل خوانی از کجا شروع کنم؟ و چه بخوانم»؟

 

این سیر مطالعاتی شامل چهار کتاب است که کتاب اول به معنا و مفهوم عزاداری پرداخته و دومین کتاب یکی از معتبرترین مقاتل را معرفی نموده، و کتاب سوم به بررسی و شرح فرازهای زیارت عاشورا اختصاص دارد و چهارمین کتاب بیانگر فضیلت عزاداری و پاسخ به شبهات است.

 

انتشارات دلیل ما برای سهولت دسترسی مخاطبین، ارسال رایگان پستی را برای این سیر مطالعاتی در نظر گرفته است. علاقمندان برای دریافت کتاب‌ها با شماره 02537733413 02537744988 تماس حاصل کنند./998/د102/ق 

منبع: انتشارات دلیل ما

ارسال نظرات