۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۲۹۶۸۱۷
نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

دشمن به دنبال حذف ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با بیان این که دشمن در کشور به دنبال حذف ولایت فقیه است، گفت: دشمن امروزه بر روی مجلس خبرگان رهبری برنامه ریزی کرده است.
حجت الاسلام محمد علي محسن زاده نماينده ولي فقيه در سپاه ثارالله کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد علی محسن زاده نماینده ولی فقیه در سپاه ثار الله کرمان شب گذشته در مدرسه علمیه محمودیه کرمان گفت: نهضت و قیام عاشورا، درسی برای تمام بشر است.

 

وی افزود: حفظ اسلام، هدف تمام انبیا و اهل بیت است که با کارها و فعالیت های خود توانستند اسلام را به مردم یاد داده و گسترش دهند.

 

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به این که هر شریعتی در دنیا مراحلی از اسلام را بیان کرده، اظهار داشت: دین مبین اسلام زمانی به کمال خود رسید، که پیامبر اکرم(ص) امام علی را به جانشینی خود مبعوث کرد تا پیامبر وظیفه خودش را نسبت به اسلام کامل کند.

 

وی خاطرنشان کرد: انسان برای این که مسیر اهل بیت را در زندگی خود ادامه دهد، مرتکب آزمایشاتی از طرف خدا می شود که اگر فردی معرفت و بصیرت کامل را نداشته باشد، ممکن است که در این راه اهل بماند بماند.

 

استاد حوزه علمیه با بیان این که مصیبت های که به امام حسین(ع) رسیده به محبان آن هم می رسد، ادامه داد: اگر کسی می خواهد در زندگی خود حسینی(ع) باشد باید اهداف امام حسین(ع) را هم داشته و در دنیا خود آن ها را عملی کند.

 

وی ابراز داشت: مردم ایران باید شیعه را به معنای اصطلاحی خود بشناسند زیرا پیرو اهل بیت بدون عمل، فایده ای ندارد و کسانی که در عزاداری ها اسم حسن را می برند ولی گناه هم می کنند این افراد شیعه ی واقعی نخواهند بود.

 

کارشناس مسائل دینی با توجه به این که شیعه باید در کار خود جلو تر یا عقب تر از اهل بیت نباشد، بیان داشت: اگر کسی در زندگی خود جلوتر یا عقب تر از اهل بیت باشد، در زندگی خود گمراه می شود.

 

وی ابراز داشت: بعضی از فرقه ها مسیر خودشان را با اهل بیت تغییر داده اند که از روی نادانی متأسفانه تمام جشن ها و عروسی های خود را در ماه محرم انجام می دهند.

 

حجت الاسلام محسن زاده با بیان این که هیچ مصیبتی به اندازه ی کربلا نمی رسد، یادآور شد: جریان داعش نشان دهنده یزیدیان این زمان است و این ها کسانی هستند که با زبان اسلام، دین پیامبر خراب می کنند.

 

وی اظهار داشت: فلسفه قیام کربلا فراگیری دین اسلام است که امروزه فراگیری قیام امام حسین(ع) به کشور ایران رسیده و روز به روز در حال گسترش است و این هدف تا زمانی ادامه دارد که پشت ولی فقیه خودمان ار خالی نگذاریم.

 

کارشناس مسائل دینی با تأکید بر آن که تعداد لشکر یزید 3000 نفر و تعداد یاران امام حسین(ع)200 نفر هستند، ابراز داشت: اگر جنگ امام حسین(ع) با یزید را نگاه کنیم متوجه می شویم که در ظاهر یزید پیروز شده و لی در حقیقت امام حسین(ع) پیروز واقی محسوب می شود.

 

وی با بیان این که دشمن در کشور به دنبال حذف ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: دشمن امروزه بر روی مجلس خبرگان رهبری برنامه ریزی کرده زیرا دشمن از راه مجلس خبرگان می خواهد افرادی را برای نمایندگی انتخاب کند که ولایت را در دست بگیرند.

 

وی در پایان گفت: اگر می خواهیم کشوری حسینی داشته باشیم سعی کنیم که در تمام آزمایشات خدا سربلند بیرون بیاییم و در کارهای خود مراقب هوای نفس باشیم./9707/202/ب1

ارسال نظرات