۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۲۹۷۰۴۲

نسخه الکترونیک کتاب «پنجرهای تشنه» به بازار آمد

خبرگزاری رسا ـ نسخه الکترونیک کتاب «پنجرهای تشنه»؛ سفرنامه انتقال ضریج جدید حضرت امام حسین علیه السلام از قم به کربلا منتشر شد.
کتاب پنجره‌هاي تشنه

 

به گزارش خبرگزاری رسا، نسخه الکترونیک کتاب «پنجرهای تشنه»؛ سفرنامه انتقال ضریج جدید حضرت امام حسین علیه السلام از قم به کربلا به قلم مهدی قزلی با 75 درصد تخفیف نسبت به قیمت نسخه چاپی به قیمت 5 هزار تومان به بازار آمد.

 

 مخاطبان می‌توانند با ورود به بخش کتاب الکترونیک سایت سوره مهر به نشانی (ebook.sooremehr.ir) نسخه الکترونیک این کتاب را خریداری کنند.

 

 برای اینکار ابتدا باید نسخه اندروید نرم افزار کتابخوان سوره مهر را به صورت رایگان دانلود کرده و سپس با پرداخت آنلاین قیمت کتاب، اقدام به دانلود نسخه الکترونیک کتاب کنند.

 

 کتاب «پنجره‌های تشنه» شامل خاطرات مهدی قزلی از همراهی با کاروان حمل ضریح ساخته شده برای حرم سید الشهدا علیه السلام است که از سوی انتشارات سوه مهر منتشر شد.

 

 ابراهیم حسن بیگی، نویسنده درباره این کتاب می گوید: «پنجره‌های تشنه کتابی نیست که فقط خوانده می‌شود بلکه سفری است معنوی و زیارتی است که باید با کلمات لمسش کرد و اشک ریخت در واقع پنجره های تشنه دری است به سوی روشنایی.»

 

 رهبر معظم انقلاب در تقریظی که بر این کتاب نگاشته‌اند آورده‌اند:

 

 بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌

 این حسین کیست که عالم همه دیوانه‌ى اوست‌

 این چه شمعی است که جان‌ها همه پروانه‌ى اوست‌

 

 اى شعله‌ى فروزان، اى فروغ تابان، اى گرمابخش دلهاى خلایق! تو کیستى با این شکوه و جلال، با این شیرینى و دلنشینى، با این هیبت و اقتدار، با این‌همه لشکر دل‌به‌همراه، با غلغله‌ى فرشتگان که در کنار موکب تو با آدمیان رقابت میکنند؟ تو کیستى اى نور خدا، اى نداى حقیقت، اى فرقان، و اى سفینةالنجاة؟ چه کرده‌ئى در راه خدایت که پاداش آن خدائى‌شدنِ هر آن چیزى است که به تو نسبت میرساند؟ بنفسى انت، بروحى انت، بِمُهجَةِ قلبى انت، و سلام الله علیکَ یومَ وُلِدتَ و یوم اُستُشهِدتَ مظلوماً و یوم تُبعَثُ فاخِراً و مَفخَراً. 29/2/93

 

بسیار خوب و با ذوق و سلیقه نوشته شده است؛ و با نگاه هنرمندانه و کنجکاو و نکته‌یاب. خواندم تا 28/2/93.

 

گفتنی است نرم افزار کتابخوان سوره مهر علاوه بر رایگان بودن، 40 کتاب الکترونیک رایگان را هم به کاربران هدیه می‌دهد.

 

نسخه الکترونیک کتاب «پنجره‌های تشنه» از این لینک قابل خریداری است./998/د102/ق 

منبع: انتشارات سوره مهر 

ارسال نظرات