۰۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۶
کد خبر: ۲۹۷۶۶۳
عضو ارشد حزب الله:

درگیری جوانان فلسطینی با صهیونیست‌ها تداعی کننده کربلاست

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای شرعی حزب الله لبنان تاکید کرد که انتخاب رییس جمهور نباید با اعمال نفوذ شرق و غرب صورت بگیرد و تنها مصلحت مردم لبنان در این مساله مورد لحاظ قرار گیرد.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، رییس شورای شرعی حزب الله لبنان در تجمع عزاداران حسینی در بعلبک، از مسؤولان خواست که از اقدامات طایفه گرایانه و حزب گرایانه دست بردارند و بیش از این حل مشکلات متعدد مردم را در زمنیه اقتصادی به تاخیر نندازند.


وی افزود: انتخاب رییس جمهور لبنان را نباید به تصمیم شرق و غرب منوط کرد و این مساله مربوط به مردم لبنان است و تصمیم نهایی را باید مسؤولان با توجه به مصلحت مردم اتخاذ کنند و چشم امید به بیگانگان نداشته باشند.


این روحانی لبنانی تاکید کرد: کسانی که می گویند مقاومت باید سلاح را کنار بگذارد در توهم به سر می برند، چرا که لبنان با همین سلاح به عزت و قدرت رسیده است. اگر خون شهدا نبود آیا این امنیت برای لبنان باقی می ماند؟


عضو ارشد حزب الله تصریح کرد: در کنار هم بودن مردم، ارتش و مقاومت امنیت کشور را تضمین می کند و نهادهای امنیتی وظیفه خود را در مقابله با دشمن صهیونیستی ایفا کرده است. مقاومت در قلب معرکه جنگ با تکفیری‌ها حضور دارد و با تمام توان با دشمنان لبنان مبارزه می کند.


شیخ یزبک در پایان تصریح کرد: صحنه درگیری جوانان فلسطینی با نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی تداعی کننده صحنه کربلای حسینی که است جبهه حق و باطل با هم درگیر هستند. جبهه‌ حق که جبهه مردم مظلوم فلسطین است و با سلاح سرد به ایستادگی می پردازند و جبهه باطل اقدامات ضد بشری صهیونیست‌ها است که یزدیان زمان محسوب می شوند./1321/ب902/د

ارسال نظرات