۰۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۲۹۷۹۳۵

وزیر امنیت رژیم صهیونیستی از توافق با اردن به عنوان عامل تضعیف مقاومت اسلامی یاد کرد

خبرگزاری رسا ـ وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: توافق رژیم صهیونیستی با اردن زمینه را برای همکاری مفید با طرف های معتدل در جهان عرب باز می کند.
فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، سیلوان شالوم، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی  در گفت‎وگو با رادیو سراسری رژیم صهیونیستی گفت: توافق رژیم صهیونیستی با اردن زمینه را برای همکاری مفید با طرف های معتدل در جهان عرب باز می کند و منجر به محاصره عناصر افراطی می شود که جنبش اسلامی خطرناکترین آنها هستند.

وی افزود: توافق این رژیم با اردن در مورد تعیین زمان حضور مسلمانان و یهودیان در مسجدالاقصی، تاثیری در تصمیم تل آویو برای مبارزه بی وقفه با جنبش اسلامی فلسطین به رهبری شیخ رائد صلاح نمی گذارد.


این مقام رژیم صهیونیستی تصریح کرد:رژیم صهیونیستی برای اتخاذ تدابیر قانونی و اداری به منظور غیر قانونی اعلام کردن جنبش اسلامی تلاش می کند.


شالوم حضور جنبش اسلامی و فعالیت های آن را تهدیدی راهبردی علیه امنیت رژیم صهیونیستی خواند و گفت: خطرناکترین اقدام این گروه و رهبر آن، ایجاد این باور در میان اقشار گسترده فلسطینیان، عرب ها و مسلمانان بود که این رژیم به دنبال تخریب مسجدالاقصی است.


این مقام صهیونیست یادآور شد: توافق رژیم صهیونیستی با اردن زمینه را برای همکاری مفید با طرف های معتدل در جهان عرب باز می کند و منجر به محاصره عناصر افراطی می شود که جنبش اسلامی و رائد صلاح رهبر آن، خطرناکترین آنها هستند.


وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی افزود: دور کردن جنبش اسلامی از مسجدالاقصی از طریق همکاری با اردن و تشکیلات خودگردان فلسطین، به نفع اسراییل است.


یک تحلیلگر صهیونیست نیز در مقاله ای که در روزنامه صهیونیستی معاریو منتشر شد، نوشت: اسراییل باید بعد از خارج کردن جنبش اسلامی از چارچوب قانونی، به سرعت منابع مالی این جنبش را بخشکاند.


وی به لزوم بازداشت تمام رهبران جنبش اسلامی به اتهام تحریک و دعوت به شورش و اعمال مجازات علیه آنها اشاره کرد و خواستار اجرای سیاست بازداشت های اداری (بازداشت بدون تفهیم اتهام و نامشخص از لحاظ زمانی) علیه فعالان این جنبش شد./994/ب102/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات