۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳
کد خبر: ۲۹۷۹۷۷
عضو هیأت علمی دائرة المعارف فقه اهل بیت:

دشمنان توان مهار و جلوگیری از صدور انقلاب اسلامی را ندارند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت علمی دائرة المعارف فقه اهل بیت(ع) با بیان این‌که دشمنان توان مهار انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور جهانی آن را ندارند، گفت: انقلاب ما چون از سینه‌هایی که با عشق امام حسین(ع) پر شده و سراسر نور است نشأت گرفته هیچ گاه خاموش نخواهد شد.
حجت‌الاسلام صمصام‌الدين قوامي، رييس موسسه تخصصي فقهي مديريت اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی، امام جمعه پردیسان قم، شب گذشته در مراسم شام شهادت امام سجاد(ع) در مسجد امام حسین(ع) پردیسان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین اعرافی امام جمعه قم برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری امام سجاد(ع)، گفت: از همین عاشورا و محرم و صفر است که انقلاب صادر می‌شود و انقلاب ما خلاصه شده عاشورا و نهضت امام حسین(ع) است.

وی با اشاره به این روایت که قم محل فیضان الهی است، خاطرنشان کرد: امروزه در قم علوم اسلامی در همه رشته‌ها و به همه زبان‌ها تولید می‌شود و به تمام جهان صادر می‌شود و عزاداری هایی که از رسانه‌های سراسر جهان پخش می‌شود نوعاٌ طلبه‌های جامعه المصطفی هستند که در قم تحصیل کرده اند.

عضو هیأت علمی دائرة المعارف فقه اهل بیت(ع) با بیان این که جامعه المصطفی یک سامانه گسترده در سطح جهان است، اظهار داشت: امیدواریم که انقلاب ما استوار بماند و در داخل کشور تعمیق بشود و در دنیا گسترش پیدا کند و به فضل خدا دشمنان نمی‌توانند این پیش روی را مهار بکنند.

وی یادآور شد: انقلاب ما چون از سینه‌هایی که با عشق امام حسین(ع) پر شده و سراسر نور است نشأت گرفته هیچ گاه خاموش نخواهد شد و هر لحظه امید انسان به آن بیشتر می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین قوامی با اشاره به جمعیت جوان کشور گفت: این نیروی جوان هم می‌تواند فرصت باشد و هم تهدید و اگر زیر ساخت‌های فرهنگی و آموزشی فراهم نشود تهدید آن بیشتر خواهد شد./843/پ202/ی
ارسال نظرات