۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۲۹۸۲۶۷

برگزاری تورهای آموزشی در موسسه چاپ و انتشارات رضوی

خبرگزاری رسا ـ برگزاری تورها و ارائه خدمات آموزشی ویژه دانشجویان مرتبط با صنعت چاپ از جمله فعالیت های موسسه چاپ و انتشارت آستان قدس رضوی است.
موسسه چاپ و انتشارات رضوي

 

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، آشنایی با فعالیت‌ها و فرآیند‌های حوزه چاپ و امکان بازدید دانشجویان مرتبط با صنعت چاپ از تجهیزات و فضای حرفه ای مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن از دیگر اقدامات و دستاوردهای این موسسه است.

همکاری با دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی معتبر به منظور  همکاری و کمک به تهیه پایان نامه های مرتبط با صنعت چاپ و ایجاد ارتباط با دانشگاه و صنعت از طریق این فعالیت های علمی و پایان نامه ها را از جمله فعالیت‌های این موسسه است.

این موسسه در سه حوزه پیش از چاپ (لیتوگرافی)، چاپ و پس از چاپ (صحافی) در حال فعالیت است و طی 3 سال گذشته توانسته بیش از دو هزار و500  عنوان کتاب در شمارگان بافزون بر10 میلیون جلد چاپ و  منتشر کند.

ایجاد حداکثر تطابق بین نیاز مشتری با محصول چاپی، اعمال مدیریت رنگ با به کارگیری نرم افزارهای تخصصی، استانداردسازی فرآیند چاپ، ارتقای دانش فنی پرسنل، اعمال سیستم مدیریت کیفیت جامع و فراگیر و... از محورهای اصلی فعالیت های این مرکز محسوب می شود.

تفاهم نامه دوره های آموزشی تخصصی صنعت چاپ، مشارکت در تهیه، طراحی و ایجاد نرم افزار مشابه ساز مدیریت صنعت چاپ، بررسی منابع و شیوه های آموزش صنعت چاپ در جهان و بومی سازی آن در کشور با استفاده از تجارب جهانی، مشارکت با دانشگاه فردوسی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و... برخی از اقدامات این موسسه است./1308/د102/ق

منبع: روابط عمومی آستان قدس رضوی

ارسال نظرات